Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 😂🙈  Anonymous poster hash: 6a6a6...eb5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Nei, kaller han for kongen min og jeg er dronningen hans 💖  For de som ikke forstod det, så er det ironi  Anonymous poster hash: 24bf3...313
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Nei😂 Men kaller han kosebamsen, vennen og skjønningen min Om det er noe bedre😂  Anonymous poster hash: 7a234...d18
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Nei, virkelig ikke. Når jeg snakker til ham , så sier jeg "du" eller navnet hans. Snakker jeg om ham, så er det "gubben", "mannen min" eller"han jeg er gift med". Mannen min er ikke kongelig, nemlig.  Anonymous poster hash: e28e7...1f7
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Nei, virkelig ikke. Når jeg snakker til ham , så sier jeg "du" eller navnet hans. Snakker jeg om ham, så er det "gubben", "mannen min" eller"han jeg er gift med". Mannen min er ikke kongelig, nemlig.  Anonymous poster hash: e28e7...1f7 Uff... Gubben...  Anonymous poster hash: 8543a...1bf
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Anonymous poster hash: 4ca2d...5ef
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Nei, men han kaller meg prinsessa si. Kjempekoselig
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Nei gud bedre. Er ikke gift med krompen og kaller han for mannfolket mitt. Eller han jeg deler postkasse og regninger med
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Nei herrefred! Â Â Â Anonymous poster hash: b994f...b35
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Kaller han med navnet hans... Prinsen, gubben, skatten etc... Why?? Â Anonymous poster hash: e0d65...b0f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 He he Jeg bare måtte, etter å ha lest en tråd her inne det ei kaller mannen og sønnen for "prinsene sine"... 😂  Anonymous poster hash: bfb30...205
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kaller ham doktor Evans, og han kaller meg søster Bella. Og så tar vi en real runde rumpedoktor, jeg i sexy nurse-kostyme og han i hvit frakk.  Anonymous poster hash: 7532c...708
rytme Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Nei. Kaller han stort sett for navnet hans, du, eller mannen (til andre).  Hender jeg glimter til og kaller han godgutten hvis jeg er kosete
Superdolly Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Nei, aldri. Når jeg snakker om ham til andre, bruker jeg navnet  hans eller sier mannen min.
Hønemor30 Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg sier navnet hans, kjæresten min,kjekken og gutten min, alt etter som.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Hadde jeg sagt det, så hadde han nok ledd godt. Sier som regel "du", bruker navnet hans eller "kjæresten min".  Anonymous poster hash: ce7fd...e5d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Han har mange kosenavn, men det er bare oss imellom. Prinsen har faktisk ikke vært ett av de. Føler det passer bedre til småbarn. Til andre omtales han ved navn eller som mannen min. Bryr meg ikke om hva andre kammer mannen sin da, om det så er snuskeluskebassen eller gubben.  Anonymous poster hash: 3737e...d17
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Skrevet 23. oktober 2015 Ke de går i baby?  Anonymous poster hash: c9672...669
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #19 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kaller ham doktor Evans, og han kaller meg søster Bella. Og så tar vi en real runde rumpedoktor, jeg i sexy nurse-kostyme og han i hvit frakk.  Anonymous poster hash: 7532c...708 Rumpedoktor???  Kaller ham elskling eller ved navn. Til andre bruker jeg navnet hans eller mannen min.  Anonymous poster hash: cdc4a...ce7
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #20 Skrevet 23. oktober 2015 Ke de går i baby?  Anonymous poster hash: c9672...669 😘 Leo!!!  Anonymous poster hash: 14a19...9b5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Skrevet 23. oktober 2015  Jeg kaller ham doktor Evans, og han kaller meg søster Bella. Og så tar vi en real runde rumpedoktor, jeg i sexy nurse-kostyme og han i hvit frakk.  Anonymous poster hash: 7532c...708 Rumpedoktor??? Kaller ham elskling eller ved navn. Til andre bruker jeg navnet hans eller mannen min.  Anonymous poster hash: cdc4a...ce7 Han kommer og "tar temperaturen", vet du!   Anonymous poster hash: 7532c...708
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #22 Skrevet 23. oktober 2015 Er det virkelig mulig å lage en ny tråd om dette? Så jeg kaller mannen min penisen, so What?!? Er det noe i veien med deg hi?  Anonymous poster hash: 10c3d...946
mamma_bergen Skrevet 23. oktober 2015 #23 Skrevet 23. oktober 2015 Er det virkelig mulig å lage en ny tråd om dette? Så jeg kaller mannen min penisen, so What?!? Er det noe i veien med deg hi?  Anonymous poster hash: 10c3d...946 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #24 Skrevet 23. oktober 2015 Er det virkelig mulig å lage en ny tråd om dette? Så jeg kaller mannen min penisen, so What?!? Er det noe i veien med deg hi?  Anonymous poster hash: 10c3d...946 Vil heller si det er noe i veien med deg, og penis- mannen din.. 😕  Anonymous poster hash: bfb30...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå