GÃ¥ til innhold

Flere som kaller mannen sin for "prinsen min"!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

😂🙈

 

Anonymous poster hash: 6a6a6...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kaller han for kongen min og jeg er dronningen hans 💖

 

For de som ikke forstod det, så er det ironi

 

Anonymous poster hash: 24bf3...313

Skrevet

Nei😂

Men kaller han kosebamsen, vennen og skjønningen min ;) Om det er noe bedre😂

 

Anonymous poster hash: 7a234...d18

Skrevet

Nei, virkelig ikke. Når jeg snakker til ham , så sier jeg "du" eller navnet hans. Snakker jeg om ham, så er det "gubben", "mannen min" eller"han jeg er gift med". Mannen min er ikke kongelig, nemlig.

 

Anonymous poster hash: e28e7...1f7

Skrevet

Nei, virkelig ikke. Når jeg snakker til ham , så sier jeg "du" eller navnet hans. Snakker jeg om ham, så er det "gubben", "mannen min" eller"han jeg er gift med". Mannen min er ikke kongelig, nemlig.

 

Anonymous poster hash: e28e7...1f7

Uff... Gubben...

 

Anonymous poster hash: 8543a...1bf

Skrevet

:sjokkert:



Anonymous poster hash: 4ca2d...5ef
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei, men han kaller meg prinsessa si. Kjempekoselig :)

Skrevet

Nei gud bedre. Er ikke gift med krompen og kaller han for mannfolket mitt. Eller han jeg deler postkasse og regninger med :D

Skrevet

Nei herrefred!

 

 

 

Anonymous poster hash: b994f...b35

Skrevet

Kaller han med navnet hans... Prinsen, gubben, skatten etc... Why??

 

Anonymous poster hash: e0d65...b0f

Skrevet

He he

Jeg bare måtte, etter å ha lest en tråd her inne det ei kaller mannen og sønnen for "prinsene sine"... 😂

 

Anonymous poster hash: bfb30...205

Skrevet

Jeg kaller ham doktor Evans, og han kaller meg søster Bella. Og så tar vi en real runde rumpedoktor, jeg i sexy nurse-kostyme og han i hvit frakk.

 

Anonymous poster hash: 7532c...708

Skrevet

Nei. Kaller han stort sett for navnet hans, du, eller mannen (til andre). 

 

Hender jeg glimter til og kaller han godgutten hvis jeg er kosete :P

Skrevet

Nei, aldri. Når jeg snakker om ham til andre, bruker jeg navnet  hans eller sier mannen min.

Skrevet

Jeg sier navnet hans, kjæresten min,kjekken og gutten min, alt etter som.

Skrevet

Hadde jeg sagt det, så hadde han nok ledd godt. Sier som regel "du", bruker navnet hans eller "kjæresten min".

 

Anonymous poster hash: ce7fd...e5d

Skrevet

Han har mange kosenavn, men det er bare oss imellom. Prinsen har faktisk ikke vært ett av de. Føler det passer bedre til småbarn.

Til andre omtales han ved navn eller som mannen min.

Bryr meg ikke om hva andre kammer mannen sin da, om det så er snuskeluskebassen eller gubben.

 

Anonymous poster hash: 3737e...d17

Skrevet

Ke de går i baby?

 

Anonymous poster hash: c9672...669

Skrevet

Jeg kaller ham doktor Evans, og han kaller meg søster Bella. Og så tar vi en real runde rumpedoktor, jeg i sexy nurse-kostyme og han i hvit frakk.

 

Anonymous poster hash: 7532c...708

Rumpedoktor???

 

Kaller ham elskling eller ved navn. Til andre bruker jeg navnet hans eller mannen min.

 

Anonymous poster hash: cdc4a...ce7

Skrevet

Ke de går i baby?

 

Anonymous poster hash: c9672...669

😘 Leo!!!

 

Anonymous poster hash: 14a19...9b5

Skrevet

 

Jeg kaller ham doktor Evans, og han kaller meg søster Bella. Og så tar vi en real runde rumpedoktor, jeg i sexy nurse-kostyme og han i hvit frakk.

 

Anonymous poster hash: 7532c...708

Rumpedoktor???

 

Kaller ham elskling eller ved navn. Til andre bruker jeg navnet hans eller mannen min.

 

Anonymous poster hash: cdc4a...ce7

Han kommer og "tar temperaturen", vet du!

 

 

Anonymous poster hash: 7532c...708

Skrevet

Er det virkelig mulig å lage en ny tråd om dette? Så jeg kaller mannen min penisen, so What?!? Er det noe i veien med deg hi?

 

Anonymous poster hash: 10c3d...946

Skrevet

Er det virkelig mulig å lage en ny tråd om dette? Så jeg kaller mannen min penisen, so What?!? Er det noe i veien med deg hi?

 

Anonymous poster hash: 10c3d...946

😂😂😂

Skrevet

Er det virkelig mulig å lage en ny tråd om dette? Så jeg kaller mannen min penisen, so What?!? Er det noe i veien med deg hi?

 

Anonymous poster hash: 10c3d...946

Vil heller si det er noe i veien med deg, og penis- mannen din.. 😕

 

Anonymous poster hash: bfb30...205

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...