Gå til innhold

50/50 Fordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Ikke min drømmefordeling, men dette vil barnefaren og også barna, så da prøver vi :)

Men, dere som har det sånn, hvilke dager deler dere det opp i?

Vi har nå mandag-mandag

Men kan feks fredag-fredag være bedre? Eller spiller dette ikke noen rolle?

Håper på svar fra de som har erfaring :)

Anonymous poster hash: bdd67...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp! Ikke min drømmefordeling, men dette vil barnefaren og også barna, så da prøver vi :)

Men, dere som har det sånn, hvilke dager deler dere det opp i?

Vi har nå mandag-mandag

Men kan feks fredag-fredag være bedre? Eller spiller dette ikke noen rolle?

Håper på svar fra de som har erfaring :)

Anonymous poster hash: bdd67...938

Mandag-mandag høres bedre ut, da slipper barna å bruke helgen på å omstille seg til å være i et annet hjem. For det vil de måtte.

Anonymous poster hash: d506e...60b

Skrevet

Jeg er ikke skilt, men søsteren min er det.

De har akkurat byttet fra mandag til søndag som byttedag. Det ble mye enklere i forhold til skolen.

Da leverer den som er ferdig med samvær barna og alle skoletingene søndag ettermiddag også kan de klargjøre for ny skoleuke søndag kveld på det stedet de faktisk skal være kommende skoleuke.

Anonymous poster hash: 87e32...4b3
Skrevet

Vi bytter på fredager, og det fungerer veldig bra :-)

Anonymous poster hash: e8730...3fb

Skrevet

Jeg er ikke skilt, men søsteren min er det.

De har akkurat byttet fra mandag til søndag som byttedag. Det ble mye enklere i forhold til skolen.

Da leverer den som er ferdig med samvær barna og alle skoletingene søndag ettermiddag også kan de klargjøre for ny skoleuke søndag kveld på det stedet de faktisk skal være kommende skoleuke.

Anonymous poster hash: 87e32...4b3

For mitt barn fungerer dette ikke. Han hater bytter som "avbryter" dager, og synes det er mye bedre å gå på skolen fra en av oss, og så hjem til den andre etterpå. Å bryte opp en fridag setter også en del begrensninger.

Anonymous poster hash: d506e...60b

Skrevet

vi har fra fredag til fredag. Ungene drar på skolen fra den ene, og hjem igjen til den andre. Fungerer veldig greit her :)

Skrevet

Vi har også fredager her. Barna har ikke med seg annet enn skolesekken som vanlig på skolen og jeg kjører innom med en liten bag med iPad og fotballdrakt. Vi syns det er deilig å hente barna og gå rett hjem og kose oss med familiekveld. Og når vi leverer barna så kan det vær deilig å gå rett fra en stressende uke og rett inn i en barnefri helg.

Angående å bytte på søndager som en over nevnte. Jeg pratet med en kollega som har barn som er vokst opp med 50-50 og bytte søndager. Sønnen har nå blitt student og flyttet for seg selv. Han hadde sagt til mamman sin etterpå at han endelig hadde fått søndagene tilbake og roen. Han følte søndagen alltid ble ødelagt med å måtte bryte opp i hva han dreiv med og så dra til den andre. Da er bytte før/etter skolen bedre.

Skrevet

mine 3 er hos faren mandag-mandag, vi begge synes det er greiest :)

Anonymous poster hash: 3ae9f...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...