Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Baby virker fortsatt utilpass etter 2 døgn på antibiotika. Ikke feber. Spiser ok. Men er ikke seg selv. Vanlig at de kan bli litt utenfor mens de går på kur? En slik kur er vel sterk kost for en slik liten kropp 😦 Andre med erfaring rundt dette? Anonymous poster hash: e7c62...927
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan utilpass? Det påvirker magen. I tillegg kan de få sopp. Min datter fikk sopp i underlivet og klødde/klora seg selv så fort bleia var av. Tenk deg selv hvis du har underlivskløe og ikke får klødd deg. Anonymous poster hash: 4b448...6ef
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Virker sliten og slapp, men får ikke hvilt seg ordentlig. Ja det påvirker magen, løs mage. Men ikke sopp. Hadde trodd vi ville merke større bedring på 2 døgn, men en kur i seg selv er kanskje nok til at babyen blir sliten av selve kuren. Ville bare høre hvordan andre har opplevd at en slik kur påvirker barnet. Takk for svar. Anonymous poster hash: e7c62...927
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Virker sliten og slapp, men får ikke hvilt seg ordentlig. Ja det påvirker magen, løs mage. Men ikke sopp. Hadde trodd vi ville merke større bedring på 2 døgn, men en kur i seg selv er kanskje nok til at babyen blir sliten av selve kuren. Ville bare høre hvordan andre har opplevd at en slik kur påvirker barnet. Takk for svar. Anonymous poster hash: e7c62...927 Vi fikk ikke bedring i form før dag tre. Vil tro h*n er utilpass pga årsaken til kuren. Anonymous poster hash: 4b448...6ef
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Når jeg som voksen har gått på antibiotika har jeg ofte følt meg elendig i en ukes tid, selv på medisin. Alle reagerer forskjellig og en liten kropp likeså. God bedring, gi det noen dager til, gi nok væske og så blir hun nok seg selv i en fei Anonymous poster hash: 331cd...29a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Har ikke gått på antibiotika selv så lite sammenligningsgrunnlag. Men alle reagere vel forskjellig uansett ja. Ja han drikker greit til hvert måltid, gir også vann etter medisinen. Så tror nok ikke han skal bli dehydrert selv om det kommer en del løst i bleia. Takk for svar ☺ Syns bare der er litt godt at man kan lufte det litt, høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: e7c62...927
TPK Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Selv blir jeg ganske sliten av antibiotika. Sover mwr enn vanlig og føler meg tom for energi (men fortsatt bedre enn når jeg er syk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå