Gå til innhold

Advent på jobben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere noe spesielt i førjulstiden på jobb? Jeg tenker har dere adventskalender eller noe annet hyggelig?

Anonymous poster hash: 9ebdf...fc3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julekalender :) Alle bidrar med to pakker til ca 30 kr. og vi trekker to pakker pr. dag -koselig :)

(Jobber på kontor)

Anonymous poster hash: 3f8cf...952
Skrevet

Tenner lys hver fredag og mandag. Kjøper gjerne inn julekaker og mandariner som står fremme. Henger opp julekort vi får. Jobber på kontor.

Skrevet

Julekalender! Og masse sjokolade gjennom hele desember :)

Skrevet

Adventskalender og litt julepynt i kronene.

Skrevet

Minst mulig, men litt "gløgg" noen morgener i desember.

Anonymous poster hash: 35048...734

Skrevet

Vi har julekalender og litt julepynt og julestjerne i vinduet. Den første arbeidsdagen i desember bruker vi å ha julefrokost. Da spiser vi frokost på jobben og lager julete og julekaffe. Det er et spleiselag der alle tar med seg litt. Den siste onsdagen før jul bruker vi å ha julelunsj. Igjen et spleiselag til et koldtbord men i større skala. Så dekker vi opp og koser oss. Arbeidsplassen kjøper også inn litt. Vi henger opp liste så vi kan se hva andre tar med slik at vi får litt spredning på hva man tar med.

I år drar vi alle på juleteater en kveld i advent. I tillegg bruker vi å møtes til julegløgg på lønningsdagen i desember. Jeg jobber i det offentlige helsevesen og alt vi gjør må vi betale selv. Får vel vår lønn i himmelen ;)

Det som er mindre koselig er de j×××a telys ene de skal brenne hver morra og da må jo lyset være slukket fordi det er så kooooselig når det er mørkt ute. Jeg blir stuptrøtt og våkner ikke til før ut på formiddagen.

Anonymous poster hash: 99c50...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...