Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hvem kunne vikariert for deg aller best(eller minst verst 🙈) og vært din manns kone for en dag? Anonymous poster hash: a3167...f30
soleia Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hmm, likar jo å tru at det måtte vore nokon som er litt lik meg? - Eg trur stjerna kunne passa bra, ho er ei meget fornuftig dame (utan dermed å påstå det same om meg) - Det spørs om ho hadde vore villig til å flytte til Bergen, men kanskje for ein dag
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg tror ikke jeg vet om noen her som hadde vært en god partner for min eksmann (selv om han altså droppa de tingene som gjør at han er en eks). Anonymous poster hash: 6f3a6...75c
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Hmm, likar jo å tru at det måtte vore nokon som er litt lik meg? - Eg trur stjerna kunne passa bra, ho er ei meget fornuftig dame (utan dermed å påstå det same om meg) - Det spørs om ho hadde vore villig til å flytte til Bergen, men kanskje for ein dag Morsomt, jeg tar ofte feil av om det er du eller stjerna som har svart i en tråd. Handler jo litt om fin nynorsk også selvfølgelig, men også om en fin og nyansert måte å svare på. Jeg vil helst ha mannen min for meg selv, er stort sett fornøyd med ham. Legger merke til at Superdolly og jeg ofte er enige om ting, og så tror jeg at amandine er god nok for min mann.
Elsker livet Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Shari-Z, Hjertefru, Soleia m.fl. Da tenker jeg mest hvem han vil trives best med med tanke på holdninger og verdier. Er sikkert flere også, men jeg er dårlig på å huske nick som ikke gjør seg veldig bemerket.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Tror ingen kunne. Han er særere enn meg og enda mer introvert. Beste kandidat tror jeg er Sug Lut.
sug lut Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Tror ingen kunne. Han er særere enn meg og enda mer introvert. Beste kandidat tror jeg er Sug Lut. Flattered, m'lady.
Gjest Antarctica Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Mamman til Nurket. God mat, gjennomtenkte innkjøp og romslige glass prosecco er noe for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå