Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har en pomeranian hund som er 6 år. I januar ble han operert for patellaluksasjon, og han er kommet seg fort og blitt den gamle gode hunden. Vi fikk vite hos veterinæren som opererte han at han har en antydning til patellaluksasjon i det andre benet, men at det han opererte var verre. I morges når jeg sto opp og skulle gå ut med han, men jeg bærte han ned (bor i andre etasje og han har aldri turt å bruke trappa) så lagde han lyder. Det var tydelig at han har det vondt. Han spiser normalt og drikker vann, men er ellers rolig og nesten slapp. Vil bare sove, ikke leke og ikke hoppe. Hva kan det være? Må si at når han hadde vondt i benet han ble operert i, så viste han aldri tegn på at han har det vondt, han bare hoppet på tre bein, og lagde aldri noe lyder. Vet jo at han hadde det vondt sikkert, men han var glad, leken, spiste normalt osv.. Bør jeg bare la han slappe av og se ann i helgen? Anonymous poster hash: f46d0...855
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Det første jeg tenker på at kanskje det er noe med ryggen hans? For han viser ikke tegn til at det er noe med noen av føttene. Når jeg bærer han opp og ned, det er bare da han lager lyder og blir skjev i kroppen. Hi Anonymous poster hash: f46d0...855
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Få en time hos vet i dag. Helga er lang og det er vanskeligere å få gjort ting da. Anonymous poster hash: 6b819...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå