Gå til innhold

Bergans down jacket til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str. bør man velge? Jenta mi er 146 lang, og tanken er at svigermor skal kjøpe den i julegave. Hun bruker stort sett 146/152 nå, men er det dumt å velge 164 slik at hun har litt å gå på? Jeg har den selv i kåpemodell, men den er ikke akkurat romslig til meg lenger så jeg har ikke så mange preferanser :P

Anonymous poster hash: 03840...05a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergans har ihvertfall vært små i str. Min 8 åring har 140 i denne, og han bruker 128/134 til vanlig.

Går helt fint. Men den jakken er noen år gammel da (arv)

Skrevet

Bergans har ihvertfall vært små i str. Min 8 åring har 140 i denne, og han bruker 128/134 til vanlig.

Går helt fint. Men den jakken er noen år gammel da (arv)

Okey. Tusen takk for svar. Da må vi nok gå for 164. Kjedelig å kjøpe en såpass dyr jakke som bare passer en sesong...

Skrevet

Har kjøpt en slik jakke til en som normalt bruker 128 og 134. Kjøpte str. 140. Den er romslig, ser kraftig ut over skuldrene i jakka, men ikke slik at den er altfor stor. Tenkte også den skulle kunne brukes to sesonger.

Skrevet

Har kjøpt en slik jakke til en som normalt bruker 128 og 134. Kjøpte str. 140. Den er romslig, ser kraftig ut over skuldrene i jakka, men ikke slik at den er altfor stor. Tenkte også den skulle kunne brukes to sesonger.

da går vi for en str større :) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...