Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Det er FN dag i barnehagen i dag, mellom tre og kvart over fire. Jeg er "alenemor", altså far har samvær annenhver helg, dette er min helg. Far skal være med i barnehagen i dag og se på Så til "problemet": jeg er "syk". Sliter med plutselige styrtblødninger utenom menstruasjonen og har hatt en del av det i det siste, jeg er nå veldig lav på jern (hb er nede i åtte, var 12 for 14 dager siden). Går på jerntabletter, men det tar jo tid før det skjer noe. Jeg er altså ikke helt i form, det er tungt å stå på beina, jeg er kvalm, har vondt i magen og blør som en slakta gris. Kjenner at denne samlingen er noe jeg sliter med, vet rett og slett ikke om jeg orker Tenkte å spørre far om han bare kunne møtt opp han og kjørt barnet hjem etter det var ferdig, men så er det denne samvittigheten, da! Hva ville du gjort? (Skal utredes for disse blødningene veldig snart altså) Anonymous poster hash: 67c84...b1e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Ser ikke helt hvorfor du skulle ha dårlig samvittighet for det? Her har de fleste bare en forelder med på sånne ting. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje til og med spurt faren om å bytte helg jeg da... Anonymous poster hash: aae93...35a
oslofrk Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Selvsagt spør du - med god samvittighet! Mye bedre å komme hjem til en mamma som har hatt det ok, enn en som tvinger seg avgårde - og hun har jo pappa der! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar Bytte helg går desverre ikke an, skulle gjerne gjort det akkurat nå Da spør jeg far og håper han gidder alene Hi Anonymous poster hash: 67c84...b1e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg ville selvsagt blitt hjemme. Har du spurt far om han kan ta en ekstra helg? Du trenger jo ikke bytte dersom det lager krøll i systemet. Si som det er, at du er syk ig stiller selvsagt opp for han en annen helg. Anonymous poster hash: 429a7...51c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Du kan da ikke få dårlig samvittighet for sånt! Jeg har ME og du skulle bare visst hvor mye jeg må bli hjemme fra. Sykdom kan man ingenting for, så selvom jeg skjønner det godt er det lettere å få høre det fra andre: ikke ha dårlig samvittighet for at du er syk! Anonymous poster hash: fee35...483
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Hvis du har et OK forhold til far så ringer du ham og forklarer at du er syk og ber ham stille alene og levere barnet hos deg etterpå. Anonymous poster hash: b31ae...453
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar Far skulle stille opp alene og kjøre barnet vite etterpå, fikk også snakket med barnet før jeg sendte i barnehagen og det var visst ikke noe problem i det hele tatt, pappa kom jo Så jeg legger fra meg den dårlige samvittigheten Å få far til å ha barnet noe ekstra er desverre umulig fordi far ikke vil, men det hjalp å få slippe dette i allefall Hi Anonymous poster hash: 67c84...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå