Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Ikke duftlys eller noe som dekker over, men noe som fjerner lukt. Vi har marsvin. Uansett hvor ofte jeg skrubber buret og bader dyra så syns jeg at det lukter. Noen som har tips? Anonymous poster hash: af6cd...6cd
MarianeA Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan lukt mener du? Vi har hatt marsvin og jeg synes generelt de lukter endel. Hvis alt er rent og vasket er det ikke så mye mer du kan gjøre. Kanskje er det ikke så ille som du tror. Du kan jo spørre en utenforstående om det lukter noe. Jeg er litt sånn opphengt i lukt og starter snusingen straks jeg låser opp ytterdøren.Hvis jeg kjenner et snev av ubehagelig lukt er det igang med å finne årsak å ikke minst vaske. Mannen kjenner ingenting, så kanskje er luktene i nesa mi.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 du får kjøpe den sagflisen med lukt prøvde den med jordbær lukt en gang, helt ok. Anonymous poster hash: d4188...351
MarianeA Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 du får kjøpe den sagflisen med lukt prøvde den med jordbær lukt en gang, helt ok. Anonymous poster hash: d4188...351 Sagflis med jordbærlukt? Er det mulig?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 du får kjøpe den sagflisen med lukt prøvde den med jordbær lukt en gang, helt ok. Anonymous poster hash: d4188...351 Det synes jeg ikke hører noe ålreit ut for dyra. Husk på at de lukter flere ganger sterkere enn oss mennesker. Spar de for sagflis tilsatt lukt. Anonymous poster hash: f443b...647
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Men finnes det ikke noe man kan ta bort vond lukt i et rom med, uten å overdøve med en ny lukt? Før fantes det en sånn spray. Exit?? Anonymous poster hash: af6cd...6cd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Eddik trekker ut vond lukt. Sett et glass med det i rommet. Anonymous poster hash: cdf1f...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå