Gå til innhold

Plutselig opp 7 kilo på en uke 3 trim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid med tvillinger i uke 34. Og nå har jeg plutselig gått opp 7 kilo siden sist kontroll for litt over en uke siden. Hva skjer?? Forsetter det sånn hver uke blir det jo vanvittig mange kilo før ks. Spiser lite, å mest frukt å grønt. Elendig matlyst. Hadde lagt på 15 kilo for 1 uke siden, nå er det plutselig 22 :o

Anonymous poster hash: 1a21d...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann antagelig. 

Anonymous poster hash: 14c40...fd5
Skrevet

7 kilo vann på så kort tid. Kan jo ikke være normalt:s

Skrevet

Jeg opplevde det samme omtrent på samme tid som deg. Jeg hadde svangerskapskløe (ekte), og dette kunne visst "samle" vann. Jeg gikk for øvrig opp fra 65 til 95 kilo i svangerskapet, men få dager etter fødselen var jeg 75, og nå er jeg normalvektig.

Lykke til, tvillinger er gøy!

Anonymous poster hash: f54e8...323
Skrevet

jeg gik opp 25 kg med en unge. Men jeg tror det meste av det der er vann og noe er ungene. For å gå opp 1 kg i fett så må du spise 7000 kcal mer enn det du trenger, og med det kostholdet der ligger du nok i underskudd. Stol ikke på vekta under graviditet, tenk i allefall ikke at du er feit, for 7 kg på ei uke er ikke mulig, helt sant! Prøv heller å få i deg mere mat, det trenger dere alle 3 :)

Anonymous poster hash: 3c2f3...2d1
Skrevet

jeg gik opp 25 kg med en unge. Men jeg tror det meste av det der er vann og noe er ungene. For å gå opp 1 kg i fett så må du spise 7000 kcal mer enn det du trenger, og med det kostholdet der ligger du nok i underskudd. Stol ikke på vekta under graviditet, tenk i allefall ikke at du er feit, for 7 kg på ei uke er ikke mulig, helt sant! Prøv heller å få i deg mere mat, det trenger dere alle 3 :)

mener 7 kg fett på ei uke er ikke mulig altså!

Skrevet

Jeg ville nok kommet meg til legen og sjekket urin og blodtrykk. Det kan være et symptom påsvangerskapsforgiftning.

Anonymous poster hash: 2d0aa...eb8
Skrevet

En av grunnene til at man veies under svangerskapet er jo for å oppdage sånn plutselig vektøkning. Det er nok bare vann,men det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning! Gå til legen, mål blodtrykk og protein! I dag, dette kan utvikle seg raskt. Forhåpentligvis er det jo ikke noe farlig, men det er nok lurt å være på den sikre siden.

Skrevet

En av grunnene til at man veies under svangerskapet er jo for å oppdage sånn plutselig vektøkning. Det er nok bare vann,men det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning! Gå til legen, mål blodtrykk og protein! I dag, dette kan utvikle seg raskt. Forhåpentligvis er det jo ikke noe farlig, men det er nok lurt å være på den sikre siden.

Sier meg enig i denne.

Skrevet

Regner med at du blir sjekket for svangerskapsforgiftning... Det går man mye opp av. Jeg gikk på 1 kg i døgnet da jeg hadde det.

Anonymous poster hash: 94574...326
Skrevet

Blodtrykk 123/90 har måler hjæmme:) har ligget på rundt 100/70 hele svangerskapet. Så er jo høyere, men normalt enda.. Hi

Skrevet

Jeg la også på meg i en voldsom fart med tvillingene på slutten. Hos meg var det vann. Er hendene og føttene dine normale? Ville nok sjekket med lege eller jordmor for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 700b2...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...