Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Det er utrolig vondt for vi har hatt et ok forhold i alle år (15), men de siste par årene har jeg sett et par sider ved de jeg slett ikke liker. Feks er jeg blitt kronisk syk de siste årene og det er tydelig at de er av en oppfatning at jeg velger dette selv. Vi har også spurt de til råds i et par saker vedr barna hvor rådene har vært direkte fidentlig, type "du må ikke tro på alt barna dine sier! Barn lyver!!" osv osv... Jeg har rett og slett mistet litt respekten og nå etterhvert blitt svært usikker på hvor jeg har de. Jeg vet ikke om de er "på vårt lag" om det går ann å si det slik, eller om de egentlig er litt i mot oss og hvordan vi har det/gjør ting. Vi bor nær hverandre og jeg kjenner det sliter skikkelig på. Jeg klarer nesten ikke være i samme rom lenger, stemningen er ikke hyggelig lenger 😔 Noen tips/råd?  Anonymous poster hash: 911c7...e47
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Vær hyggelig, men distansert Anonymous poster hash: cb445...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå