Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Startet på p-sprøyta for 3 år siden pga kraftige blødninger og enorme smerter som gjorde meg sengeliggende 2 uker hver eneste mnd. Det er sånn at jeg må bruke en 2-3årings bleier for å slippe buksebytte hver halvtime. Fikk først noen tabletter som skulle minske blødning, ingenting skjedde. Så fikk jeg spiral,men den grodde fast, ga meg styrtblødninger ut av en annen verden,og måtte opereres ut. Så foreslår legen denne sprøyta. Sa jeg måtte være tålmodig, at det nok ville gå 6mnd(2sprøyter) før det ville stabilitere seg. Vel,tok den første sprøyta,og siden har jeg ikke sett antydning til ei lita bloddråpe en gang. Altså for 3 år siden. Nå har jeg blitt beordret til å slutte på den,fordi jeg har veldig forhøyet kolesterol pga noen andre medisiner jeg må ta. Aldern min støtter heller ikke videre bruk av hormomprevensjon. I dag kom det jeg har gruet meg til,og jeg ligger i fosterstilling med paralgin forte innabords uten noen som helst virkning :-( Det er sendt inn søknad om å operere ut hele livmora. Jeg orker ikke mer utprøving, og jeg orker ikke leve med disse smertene. Jeg har i tillegg HPV-viruset og celleforandringer, så det er greit å få vekk alt. Men det tar sånn tid... Skal få innkalling innen 8 mnd. Hvis jeg får innvilget blir det jo også venting på operasjon. Hjelp meg,hver så snill! Enten med smerter eller blødning! Har du et skikkelig godt råd jeg kan prøve mens jeg venter? 😢😖😵 Anonymous poster hash: d751a...be4 Anonymous poster hash: 057c2...504
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Nattlysolje (kapsler får kjøpt på helsekost) har hatt god effekt på mine menstruasjonplager. Men har startet med høyere doser de første par ukene for å oppnå effekt raskt. Anonymous poster hash: 06fa1...e71
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Min største medfølelse!!! Har ingen råd, desverre!! Bortsett fra fritt sykehusvalg! Kanskje kortere ventetid på et annet sykehus? Anonymous poster hash: b4c1a...476
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Nattlysolje (kapsler får kjøpt på helsekost) har hatt god effekt på mine menstruasjonplager. Men har startet med høyere doser de første par ukene for å oppnå effekt raskt. Anonymous poster hash: 06fa1...e71 Vet du noe om det ift kolesterol? Eller,de vet kanskje det på helsekosten? Takk for tips! Prøver hva som helst nå! Anonymous poster hash: 057c2...504
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Min største medfølelse!!! Har ingen råd, desverre!! Bortsett fra fritt sykehusvalg! Kanskje kortere ventetid på et annet sykehus? Anonymous poster hash: b4c1a...476 Takk for medfølelsen :-) Fritt sykehusvalg kan jeg sjekke,men det er begrenset hvor langt unna jeg kan dra siden jeg er alene med to små,og trenger ekstra tilsyn til de mens jeg isåfall er borte. Da må det planlegges i god tid ift pappaens jobb. Og det er vel ikke like lett når det kommer til sykehusets kalenderbok :-S Men absolutt verdt å undersøke! Takk :-) Anonymous poster hash: 057c2...504
Gjest Sommerfuggel Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Tråden er moderert etter reglen; Du kan ikke poste innlegg som tilrettelegger for eller oppfordrer til brudd på norsk lov. Sommerfuggel Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå