Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg giftet meg for ikke så lenge siden... Dagen var helt perfekt, fra morgen til kveld. Alle jeg har snakket med sier det var en fantastisk dag og de hadde det sååå hyggelig! Men så får jeg vite at en av mine "venninner" klarte å ha sex med tre (!!!!!) forskjellige på festen, òg det ble røykt hasj! Vi var nesten 100 stk. Jeg har snakket med hun venninnen min, som nekter for at det har skjedd. Og jeg har snakket med han som røkte. Kjenner bare at jeg blir så skuffet over hvordan folk oppfører seg. Det er snakk om voksne mennesker! Anonymous poster hash: 08a02...3cb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Hørtes jo ut som tidenes fest! Ville ikke brydd meg, det viktigste var vel at dere hadde en fin dag? Anonymous poster hash: 39084...676
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Skuffet over at venner har det moro? Hva f...? Hvor prippen er du? Kjip Anonymous poster hash: 8d833...a65
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Eh og dette går utover din dag fordi? Anonymous poster hash: 00dbb...ae6
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Skuffet over at venner har det moro? Hva f...? Hvor prippen er du? Kjip Anonymous poster hash: 8d833...a65 Er det morro å knulle rundt?? Og å ruse seg?? Anonymous poster hash: 08a02...3cb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Skuffet over at venner har det moro? Hva f...? Hvor prippen er du? Kjip Anonymous poster hash: 8d833...a65 Er det morro å knulle rundt?? Og å ruse seg?? Anonymous poster hash: 08a02...3cb Nei, det er skikkelig kjedelig 🙊 Anonymous poster hash: 8d833...a65
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hekt hvordan dette ødela dagen deres når du ikke merket noe til det...? Jeg hadde ikke brydd meg så mye. Eller det med hasjen hadde jeg nok blitt noe irritert over hvis det ble gjort inne i lokalet vi leide, men ellers hadde jeg ikke brydd meg... Anonymous poster hash: d2f1d...5f5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Å hjelpe meg! Du måtte gå og snakke med de to stakkars folka, klarte du ikke å la det ligge? Forstår du hvor kontrollerende og snerpete du virker? Hvis dagen din føltes perfekt før du hørte om dette, så har jo din opplevelse av ditt bryllupp vært topp, kan du ikke nøye deg med det? Anonymous poster hash: 81bf0...5a3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Skuffet over at venner har det moro? Hva f...? Hvor prippen er du? Kjip Anonymous poster hash: 8d833...a65 Er det morro å knulle rundt?? Og å ruse seg?? Anonymous poster hash: 08a02...3cb Jaaa!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 7b59c...8db
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager. Burde skjønt at jeg ikke kunne ta noe slikt her inne... Anonymous poster hash: 08a02...3cb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Skuffet faktisk... For at gjestene også har hatt det fint i ditt bryllup.. Anonymous poster hash: 7b59c...8db
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Serr?? Folk har kreft lixzm..... Anonymous poster hash: 28819...06c
kristinehufine Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Prøv og ikke tenke på det! Du hadde en fin dag, og det hadde tydeligvis de andre også! Selv om du ikke liker rus, og selvfølgelig kan si at du ikke liker det til den det gjelder, er festen over for lengst... Det gikk jo bra! Og, hun som hadde seg med tre på en kveld koste seg vel hun også. Hadde ikke brydd meg med det, men ledd mens jeg fortalte henne at "hun virkelig vet å benytte sjansen"... For alt du vet er det bare rykter og tull!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Skuffet over at venner har det moro? Hva f...? Hvor prippen er du? KjipAnonymous poster hash: 8d833...a65 Er det morro å knulle rundt?? Og å ruse seg??Anonymous poster hash: 08a02...3cb Ja, det kan faktisk være ganske så moro! Anonymous poster hash: cbf3b...4f4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager. Burde skjønt at jeg ikke kunne ta noe slikt her inne... Anonymous poster hash: 08a02...3cb Det du burde vite før du legger ut her, er at ikke har samme mening som deg. Anonymous poster hash: 96766...948
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #16 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager. Burde skjønt at jeg ikke kunne ta noe slikt her inne... Anonymous poster hash: 08a02...3cb Snurt faktisk! Det var nok vanskelig å leve opp til dine forventininger på bryllupsdagen. Anonymous poster hash: 7b59c...8db
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #17 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager. Burde skjønt at jeg ikke kunne ta noe slikt her inne... Anonymous poster hash: 08a02...3cb Hehe, du takler ikke så godt at folk ikke er enig med deg du Anonymous poster hash: 7e1e5...2fb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #18 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager. Burde skjønt at jeg ikke kunne ta noe slikt her inne... Anonymous poster hash: 08a02...3cb Hvis jeg prøver å forstå deg så tror jeg at du kanskje føler at denne de som hadde sex og de/den som røyka hasj har "skitnet til" dagen din? Er det ca. sånn du føler? Uansett så tenker jeg at det er viktig for deg å fokusere på din opplevelse av dagen, dine minner. Du har ikke minner om hasjrøyking og sex med flere, det er bare fakta som ikke grep inn i dagen din på noen som helst måte. Så uansett hva gjestene dine gjorde i (delvis) hemmelighet, så var det ikke noe som påvirket din dag. Og derfor så må ikke du tillate at noen får lov til å endre din oppfattelse om dagen, dine gode minner og alle gode følelser. Du hadde en fantastisk dag, fra morgen til kveld Akkurat nå vil jeg tro dagen din er litt "hellig" for deg, du ønsker at alt skulle være perfekt. Men det var perfekt for deg! Så ikke la andres handlinger den dagen - som ikke påvirket din dag - få ødelegge noe av din egen opplevelse av dagen. Bryllupsdagen din var akkurat så fin som du husker den Anonymous poster hash: 14b74...890
Gjest Sommerfuggel Skrevet 22. oktober 2015 #19 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg skal faktisk gi deg litt støtte, hi, ihvertfall på det ene punktet En kjapp en på do hadde jeg ikke hengt meg oppi, men alle som kjenner meg (ihvertfall godt nok til å bli invitert i bryllupet mitt) vet at jeg er VELDIG imot narkotika. Så å røyke hasj i bryllupet mitt hadde vært ekstremt respektløst. Røyk så mye du vil, men ikke så lenge du er min gjest! Såpass respekt får du vise meg!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #20 Skrevet 22. oktober 2015 Blant hundre mennesker er det vel en statistisk umulighet å bare finne likesinnede. Syns det hørtes ut som tidenes fest; og et generelt råd til deg: ikke gå rundt og spør folk hvem de har ligget med... Verken hvem de ligger med i bryllup eller andre steder. Det er MYE mer respektløst! Anonymous poster hash: daf97...a34
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg giftet meg for ikke så lenge siden... Dagen var helt perfekt, fra morgen til kveld. Alle jeg har snakket med sier det var en fantastisk dag og de hadde det sååå hyggelig! Men så får jeg vite at en av mine "venninner" klarte å ha sex med tre (!!!!!) forskjellige på festen, òg det ble røykt hasj! Vi var nesten 100 stk. Jeg har snakket med hun venninnen min, som nekter for at det har skjedd. Og jeg har snakket med han som røkte. Kjenner bare at jeg blir så skuffet over hvordan folk oppfører seg. Det er snakk om voksne mennesker! Anonymous poster hash: 08a02...3cb Nå er sex ikke ulovlig og du har ingen rett til å blande deg inn i om noen hadde sex på din bryllupsdag. På det punktet virker du veldig selvsentrert uten evne til å se at du ikke var verdens sentrum selvom du ble gift den dagen. Når det kommer til å røyke hasj så er det en helt annen sak, og der forstår jeg deg veldig godt. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg lagt hasj røykingen bak meg også da det er fint lite du kan gjøre med det nå. Når det kommer til å konfontrere hun som hadde sex er å gå langt over streken og du må også huske at så lenge du ikke har sett det selv så kan det være feilaktige rykter du har fått servert. Anonymous poster hash: 980fa...28f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #22 Skrevet 23. oktober 2015 At noen hadde seg litt i bryllupet ditt, det kan du hoppe og drite i, men at noen bruker forbudte rusmidler er noe helt annet. Det hadde jeg faktisk anmeldt. Anonymous poster hash: 312ea...09b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #23 Skrevet 23. oktober 2015 Hvis det ikke påvirket deg og festen forøvrig hvorfor så skuffet? Enig i at venninna di er noen kroner fra å være hore og røyking av hasj er faktisk ulovlig men nå er festen over og tilbakemeldingene fra øvrige gjester var at dagen var fin. Anonymous poster hash: 6dfa5...4ba
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #24 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg giftet meg for ikke så lenge siden... Dagen var helt perfekt, fra morgen til kveld. Alle jeg har snakket med sier det var en fantastisk dag og de hadde det sååå hyggelig! Men så får jeg vite at en av mine "venninner" klarte å ha sex med tre (!!!!!) forskjellige på festen, òg det ble røykt hasj! Vi var nesten 100 stk. Jeg har snakket med hun venninnen min, som nekter for at det har skjedd. Og jeg har snakket med han som røkte. Kjenner bare at jeg blir så skuffet over hvordan folk oppfører seg. Det er snakk om voksne mennesker! Anonymous poster hash: 08a02...3cb Jeg hadde blitt dritsur hvis noen hadde røyka hasj i mitt bryllup eller på min fest. Jeg har prøvd det selv i mi ungdom, men jeg hadde forventet at folk holdt seg unna ulovlige rusmidler på MIN fest. Vedkommende hadde ikke fått komme på min fest igjen, med mindre det var en av mine gode venner. Gode venner har tabbekvote, perifere venner gidder jeg ikke bruke mye krefter på. Noen mennesker puler rundt. Jeg syns det er skikkelig tacky og hadde tenkt at vedkommende burde holdt seg for god til det i et bryllup - det er tross alt ikke et rølpeparty. Jeg vet det er vanlig å ha hauger med sexpartnere og alt det der, men JEG syns det er helt bak mål. Dette kunne nok skjedd i min vennegjeng, i alle fall for noen år tilbake og jeg hadde tilgitt de aktuelle kandidatene. De har mange gode kvaliteter jeg setter pris på og strengt tatt er det ingen skade skjedd så lenge ingen av de involverte var i forhold med noen andre. Dette endrer jo strengt tatt lite, hi. Festen var hyggelig og flott uansett dette. At venninna di nekter er jo ikke noe rart, det er jo ikke sikkert hun er superstolt. Om noen år kan du le av det og huske det i hovedsak som en super dag. Når du har 100 gjester skal det jo godt gjøres at alle er innenfor ditt eget område hva gjelder moral og etiketter. Prøv å fokuser på det som var bra i stede for å henge deg opp i detaljer. Selv om jeg ikke syns det du nevner er noe særlig, så vet jo jeg også at dette kan være ingredienser i en bra fest Anonymous poster hash: e0aee...18c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #25 Skrevet 23. oktober 2015 Synes det er teit og umodent, men så lenge hun ikke hadde sex med din mann, far eller mormor påvirker det ikke deg særlig? Anonymous poster hash: b3c0c...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå