GÃ¥ til innhold

Har oppdaget en kul 😨.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt små vondt i kjeven i dag når jeg har spist. Og fant ut årsaken. Det er når kulen ruller over benet. Jeg kan altså flytte den over et ganske stort område.

Kulen er litt større enn en ert. Mer avlang i form. Selve kulen er ikke vond. Ikke helt hard og ikke helt myk. En mellom ting.

Hva kan dette være?

Vet ikke om dette kan ha en sammenheng. Men har også hatt stråle smerter i venstre arm som kommer og går. Noen ganger er det som en eksplosjon av smerter. Spesielt under over armen og rundt håndleddet.

Kulen sitter også på venstre side av kjeven.

Anonymous poster hash: aa5af...cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Alle har slike kuler rett over kjevebenet. En på hver side! Kan selvfølgelig være der det er vondt likevel, det kan være betent. Hvis det vedvarer gå til lege. Masse god bedring!

Anonymous poster hash: 7232e...32a

Skrevet

Kan være en abscess. Ta deg en tur til tannlegen?

Anonymous poster hash: cd17c...b7b

Skrevet

Min venninne hadde det samme, hun fikk helt panikk da hun oppdaget kulen derfor jeg husker det så godt. Det var vist, var det selve kjevebenet som hadde vokst litt ut slik at det ble en kul. Den kom vistnok ganske plutselig. Helt ufarlig men det må du såklart sjekke uansett 😊

Anonymous poster hash: dbb88...50f

Skrevet

Alle har slike kuler rett over kjevebenet. En på hver side! Kan selvfølgelig være der det er vondt likevel, det kan være betent. Hvis det vedvarer gå til lege. Masse god bedring!

Anonymous poster hash: 7232e...32a

Denne ligger litt lenger ned mot haken enn den som er der hele tiden. Så har to på venstre side. Den ene er dobbelt så stor og det er vondt i vevet rundt den.

På høyre side klarer jeg ikke kjenne kulen.

Skrevet

Min venninne hadde det samme, hun fikk helt panikk da hun oppdaget kulen derfor jeg husker det så godt. Det var vist, var det selve kjevebenet som hadde vokst litt ut slik at det ble en kul. Den kom vistnok ganske plutselig. Helt ufarlig men det må du såklart sjekke uansett 😊

Jeg kan flytte på min og løfte den opp fra beinet. Kan dytte den ganske langt ned mot halsen og opp mot kinnet.

Skrevet

Hvis du kan dytte den rundt er den helt klart ufarlig men sjekk det ut likevel 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...