Gå til innhold

Dere som hadde "mensen", men var gravid, hvordan var den/de mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en merkelig mensen de 2 siste gangene, den kommer 2-3 dager for sent og blødningen er mye mindre enn normalt, og jeg har vanligvis lite blødning, så nå er det nesten ingenting..

Anonymous poster hash: 5bf72...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Anonymous poster hash: 57cc2...4d9

Skrevet

Jeg hadde en blødning til forventet mens, den var mindre enn vanlig, og blødde kun i 4 dager. Ble mistenksom da jeg en uke etter mens var litt kvalm, og siden vi var aktive prøvere, testet jeg da. Og den var positiv:-)

Anonymous poster hash: 1566c...5b6

Skrevet

Takk for svar! :)

Skrevet

Ved første graviditet så fikk jeg en liten blødning (mer som brun utflod) en dag tidligere enn forventet mens, den varte i noen dager. Ved andre graviditet begynte jeg å også å blø en dag tidligere enn forventet mens, men blødde nesten like mye som en vanlig mensen og jeg blødde i halvannen uke.

Skrevet

Oki, takk for svar! :) Blødningen denne gangen er bare litt rosa blod..Har liksom ingen tegn på graviditet..

Skrevet

Har du tatt test? Ville gjort det om jeg var deg

Anonymous poster hash: 92f63...804
Skrevet

Jeg syntes jeg blødde mye, men det var sikkert fordi jeg trodde jeg mistet, for jeg visste at jeg var gravid. Det var nok egentlig mindre enn vanlig mens, og det varte mye kortere. Også manglet menssmertene som jeg alltid pleier å ha elllers.

Anonymous poster hash: 29042...2dc
Skrevet

Nei,har ikke testet..Har ingen symptomer på graviditet..Eller nå på tredje dag med "blødning" er puppene litt ømme, det pleier å komme noen dager før mensen..Og jeg har vel bare spottet..

Skrevet

Fikk "mensen" litt forsinka, og det blødde i 1,5 uke, men det blødde mye mindre enn ved vanlig mensen. Fikk beskjed av 2 leger at det var en spontanabort, men har et friskt barn på 10 mnd nå :)

Anonymous poster hash: 304b9...4a8

Skrevet

Jeg hadde mens to ganger og blødde mellom dem. Den første var mindre men ble mistenksom da jeg ble veldig mye kvalm og følte meg elendig. Den andre mensen var i uke 15,nesten som ordentlig mens.

Anonymous poster hash: e6723...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...