Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Vi har hvitvin Skal straks spise kalkun i fullkornslefse med salat, tomat, paprika, rødløk, agurk, mais, ananas, vårløk, jalepeno og hjemmelaget tzatsiki Hurra for at det er helg i morgen:) Glad jeg har frihelg💃 🍸 🍴 🍱 🐦 Anonymous poster hash: ca925...4f6
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Lillelørdag var i går Men jeg har akkurat trøkka i meg en hel pose julemarsipan
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Vi har hvitvin Skal straks spise kalkun i fullkornslefse med salat, tomat, paprika, rødløk, agurk, mais, ananas, vårløk, jalepeno og hjemmelaget tzatsiki Hurra for at det er helg i morgen:) Glad jeg har frihelg💃 🍸 🍴 🍱 🐦 Anonymous poster hash: ca925...4f6 Ehm..lille lørdag er faktisk onsdag 😂 Anonymous poster hash: d3dc8...910
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg koser meg med jordbær og litt melkesjokolade jeg har smeltet i vannbad, så bruker jeg de mais-holderene og dypper jordbærene i den smelta melkesjokoladen. Nam nam naaaaam Anonymous poster hash: 87bcf...bbf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Trodde det var torsdag det var lille lørdag, har sett tråder her inne tidligere Takk da vet jeg at det er onsdager:D Kos dere uansett! Anonymous poster hash: ca925...4f6
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har hatt 1 spiseskje med peanøttsmør og pepsi max
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har bakt store, luftige kanelboller, med perlesukker på toppen. De ble veldig gode Anonymous poster hash: b4455...266
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Kun läkerol! Prøver å kutte ut kosen på hverdager Anonymous poster hash: cf228...ebf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 To knekkebrød med brieost. Det var forresten både middag og kvelds.. Anonymous poster hash: 4c8d7...b9f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Hvorfor må man kose seg med noe stadig ? Jeg antar det er snakk om det som ikke inngår i vanlig daglig kost. Mener ikke noe galt, bare lurer på hvorfor måå man kose seg med noe stadig vekk? Anonymous poster hash: 82dc0...77c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Lillelørdag var onsdag. Den dagen tjenestejentene stort sett hadde fri. Irriterende med denne "kosingen" med mat hver bidige dag. Ikke rart mange blir feite når de får innprentet at det er det som er normalen. Anonymous poster hash: d9cc9...48c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Spørsmålet var vel ikke hvorfor man må kose seg.....? Anonymous poster hash: 105d4...71a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Spørsmålet var vel ikke hvorfor man må kose seg.....? Anonymous poster hash: 105d4...71a Nei, men det var det jeg hadde lyst til å svare på. Anonymous poster hash: d9cc9...48c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Nei det vet ko jeg å. Det dukker stadig opp slike tråder så derfor spurte jeg i tråden med de som koser, hvorfor? Det var ikke ett negativt spm, bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 82dc0...77c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Har dere ikke skjønt at det er samme person som lager disse mat-kos trådene hele tiden?<br />Hun synes vel det er gøy å fyre opp alle som ikke liker at mat=kos og at man skal kose seg hele tiden.<br /><br />Det er en latterlig tråd, som begynner å bli slitsom. Jada, vi skjønner at du gjør det for å provosere frem masse irriterte svar. Anonymous poster hash: 66325...4d8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Skrevet 23. oktober 2015 Spørsmålet var vel ikke hvorfor man må kose seg.....? Anonymous poster hash: 105d4...71a Men det er jo typisk for norske kvinnfolk at man må helst hate maten man spiser og spise kjernesunn mat som smaker dritt. Dere vet at man KAN kose seg med sunn mat? Vi bruker ofte å ha voksenkos med mat på kvelden, altså SUNN og god mat, men vi koser oss med den. Vi piner ikke oss med mat som smaker dritt bare fordi vi skal unngå å kose oss med maten. Som utlending i Norge har jeg merket at folk helst skal hate alt som har med feiring, moro og gøy å gjøre - man skal ikke feire voksenbursdager, kjøpe gaver til voksne folk til jul, jul og bursdager er bare for barna. Andre merkedager er noen tullete utenlandske tradisjoner som handelstanden har skapt, så de skal IHVERTFALL ikke feire noe, og helst sitte hjemme og ha det kjipt. Maten skal være kjip og kjedelig, man skal ikke pynte seg til hverdags for da er man innbilsk og så videre. Hvorfor så dystert og deprimerende tilværelse? Hva er så galt med å kose seg? Vi har tross alt kun ett liv. Anonymous poster hash: 21fcb...60c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. oktober 2015 #19 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Spørsmålet var vel ikke hvorfor man må kose seg.....? Anonymous poster hash: 105d4...71a Men det er jo typisk for norske kvinnfolk at man må helst hate maten man spiser og spise kjernesunn mat som smaker dritt. Dere vet at man KAN kose seg med sunn mat? Vi bruker ofte å ha voksenkos med mat på kvelden, altså SUNN og god mat, men vi koser oss med den. Vi piner ikke oss med mat som smaker dritt bare fordi vi skal unngå å kose oss med maten. Som utlending i Norge har jeg merket at folk helst skal hate alt som har med feiring, moro og gøy å gjøre - man skal ikke feire voksenbursdager, kjøpe gaver til voksne folk til jul, jul og bursdager er bare for barna. Andre merkedager er noen tullete utenlandske tradisjoner som handelstanden har skapt, så de skal IHVERTFALL ikke feire noe, og helst sitte hjemme og ha det kjipt. Maten skal være kjip og kjedelig, man skal ikke pynte seg til hverdags for da er man innbilsk og så videre. Hvorfor så dystert og deprimerende tilværelse? Hva er så galt med å kose seg? Vi har tross alt kun ett liv. Anonymous poster hash: 21fcb...60c Jeg er etnisk norsk, men Gud så enig jeg er med deg!! Traust og kjedelig! Elsker å dra til andre land, oppleve kulturen og den gooode maten, drikke et glass vin til lunsj på en onsdag uten å bli uglesett Jeg elsker jul, julebukk, bursdager, Halloween, Valentine osv, gi og få gaver er herlig og jeg ser på hver dag som en feiring Endret 23. oktober 2015 av Syltebærtyttetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå