Gå til innhold

Hva har dere som lille lørdagskos i kveld? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hvitvin :D Skal straks spise kalkun i fullkornslefse med salat, tomat, paprika, rødløk, agurk, mais, ananas, vårløk, jalepeno og hjemmelaget tzatsiki :D Hurra for at det er helg i morgen:) Glad jeg har frihelg💃

🍸 🍴 🍱 🐦

Anonymous poster hash: ca925...4f6

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Lillelørdag var i går ;)

Men jeg har akkurat trøkka i meg en hel pose julemarsipan :D

Skrevet

Vi har hvitvin :D Skal straks spise kalkun i fullkornslefse med salat, tomat, paprika, rødløk, agurk, mais, ananas, vårløk, jalepeno og hjemmelaget tzatsiki :D Hurra for at det er helg i morgen:) Glad jeg har frihelg💃

🍸 🍴 🍱 🐦

Ehm..lille lørdag er faktisk onsdag 😂

Anonymous poster hash: d3dc8...910

Skrevet

Jeg koser meg med jordbær og litt melkesjokolade jeg har smeltet i vannbad, så bruker jeg de mais-holderene og dypper jordbærene i den smelta melkesjokoladen. Nam nam naaaaam :)

Anonymous poster hash: 87bcf...bbf
Skrevet

Trodde det var torsdag det var lille lørdag, har sett tråder her inne tidligere :) Takk da vet jeg at det er onsdager:D Kos dere uansett! :)

Skrevet

Jeg har hatt 1 spiseskje med peanøttsmør og pepsi max :D

Skrevet

Jeg har bakt store, luftige kanelboller, med perlesukker på toppen. De ble veldig gode :)

Anonymous poster hash: b4455...266

Skrevet

Kun läkerol! Prøver å kutte ut kosen på hverdager :)

Anonymous poster hash: cf228...ebf

Skrevet

To knekkebrød med brieost. Det var forresten både middag og kvelds..

Anonymous poster hash: 4c8d7...b9f

Skrevet

Hvorfor må man kose seg med noe stadig ? Jeg antar det er snakk om det som ikke inngår i vanlig daglig kost.

Mener ikke noe galt, bare lurer på hvorfor måå man kose seg med noe stadig vekk?

Anonymous poster hash: 82dc0...77c

Skrevet

Lillelørdag var onsdag. Den dagen tjenestejentene stort sett hadde fri.

Irriterende med denne "kosingen" med mat hver bidige dag. Ikke rart mange blir feite når de får innprentet at det er det som er normalen.

Anonymous poster hash: d9cc9...48c
Skrevet

Spørsmålet var vel ikke hvorfor man må kose seg.....?

Anonymous poster hash: 105d4...71a
Skrevet

Nei, men det var det jeg hadde lyst til å svare på.

Anonymous poster hash: d9cc9...48c

Skrevet

Nei det vet ko jeg å. Det dukker stadig opp slike tråder så derfor spurte jeg i tråden med de som koser, hvorfor?

Det var ikke ett negativt spm, bare nysgjerrig

Anonymous poster hash: 82dc0...77c

Skrevet

Har dere ikke skjønt at det er samme person som lager disse mat-kos trådene hele tiden?<br />Hun synes vel det er gøy å fyre opp alle som ikke liker at mat=kos og at man skal kose seg hele tiden.<br /><br />Det er en latterlig tråd, som begynner å bli slitsom. Jada, vi skjønner at du gjør det for å provosere frem masse irriterte svar.

Anonymous poster hash: 66325...4d8

Skrevet

Men det er jo typisk for norske kvinnfolk at man må helst hate maten man spiser og spise kjernesunn mat som smaker dritt. Dere vet at man KAN kose seg med sunn mat? Vi bruker ofte å ha voksenkos med mat på kvelden, altså SUNN og god mat, men vi koser oss med den. Vi piner ikke oss med mat som smaker dritt bare fordi vi skal unngå å kose oss med maten. Som utlending i Norge har jeg merket at folk helst skal hate alt som har med feiring, moro og gøy å gjøre - man skal ikke feire voksenbursdager, kjøpe gaver til voksne folk til jul, jul og bursdager er bare for barna. Andre merkedager er noen tullete utenlandske tradisjoner som handelstanden har skapt, så de skal IHVERTFALL ikke feire noe, og helst sitte hjemme og ha det kjipt. Maten skal være kjip og kjedelig, man skal ikke pynte seg til hverdags for da er man innbilsk og så videre. Hvorfor så dystert og deprimerende tilværelse? Hva er så galt med å kose seg? Vi har tross alt kun ett liv.

Anonymous poster hash: 21fcb...60c

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet (endret)

Men det er jo typisk for norske kvinnfolk at man må helst hate maten man spiser og spise kjernesunn mat som smaker dritt. Dere vet at man KAN kose seg med sunn mat? Vi bruker ofte å ha voksenkos med mat på kvelden, altså SUNN og god mat, men vi koser oss med den. Vi piner ikke oss med mat som smaker dritt bare fordi vi skal unngå å kose oss med maten. Som utlending i Norge har jeg merket at folk helst skal hate alt som har med feiring, moro og gøy å gjøre - man skal ikke feire voksenbursdager, kjøpe gaver til voksne folk til jul, jul og bursdager er bare for barna. Andre merkedager er noen tullete utenlandske tradisjoner som handelstanden har skapt, så de skal IHVERTFALL ikke feire noe, og helst sitte hjemme og ha det kjipt. Maten skal være kjip og kjedelig, man skal ikke pynte seg til hverdags for da er man innbilsk og så videre. Hvorfor så dystert og deprimerende tilværelse? Hva er så galt med å kose seg? Vi har tross alt kun ett liv.

Anonymous poster hash: 21fcb...60c

Jeg er etnisk norsk, men Gud så enig jeg er med deg!! Traust og kjedelig! Elsker å dra til andre land, oppleve kulturen og den gooode maten, drikke et glass vin til lunsj på en onsdag uten å bli uglesett ;)

Jeg elsker jul, julebukk, bursdager, Halloween, Valentine osv, gi og få gaver er herlig og jeg ser på hver dag som en feiring :D

Endret av Syltebærtyttetøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...