Gå til innhold

Dere som har barnehagebarn ....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen markering i vår barnehage. Skal være Mørketidskaffe i neste uke. Er lekeressursene som arrangerer så det blir spennende :)



Anonymous poster hash: 22eaa...a78
Skrevet

Nei, når du nevner det så har jeg faktisk glemt å ta ut penger. Men rekker det nok i morgen. :)

 

Men takk for påminnelsen om å ikke tenke tanken at jeg helst ville vært hjemme eller drukket noe annet enn kaffe. Det er jo minst like viktig. ;)



Anonymous poster hash: a630d...b1d
Skrevet

Nei! Syns det er noe herk,rett og slett. Alle slike "bak en kake,og ta med småpenger for å kjøpe ditt og datt-til støtte for den og den"arrangementer syns jeg går under tigging,og tigging burde ikke vært lov.

 

Jeg vil velge selv hvem,hva,hvor og når jeg vil støtte noe.

Ungene er heller ikke komfortable med at barnehagen blir til et totalt kaos.

 

Anonymous poster hash: 553c0...a48

Skrevet

Høstsuppe i dag hadde vi! ;)

Skrevet (endret)

Feira FN-dag i går. Kjøpte muffins eg hadde bakt og "kunst" ungane hadde laga. Hadde det ganske kjekt.

Endret av ★
Skrevet

Jeg står å kokkelerer finnbiff akkurat nå 😆

Disse små barna trenger kanskje ikke å vite at de skal spise Rudolf til lunsj i morgen 😂

Skrevet

Feirer ikke FN-dagen hos oss, men har Forut aksjon. I år er første gang hverken ungen eller vi foreldre skal delta eller være i barnehagen Den dagen :)

 

Anonymous poster hash: be541...793

Skrevet

Feira i bhg jeg jobber I idag fra 15.30 til 16.30 og så skolen etterpå fra 17.00 til 19 00 har aldri laget mat for og ta med noen plass så fort som i dag☺ men nå er jeg sliten!

Skrevet

foreldrefrokost og forut-aksjon i morgen :)



Anonymous poster hash: 56bd8...d97
Skrevet

Feirer ikke FN-dagen hos oss, men har Forut aksjon. I år er første gang hverken ungen eller vi foreldre skal delta eller være i barnehagen Den dagen :)

 

Anonymous poster hash: be541...793

Forut aksjon og FN dagen er det samme

 

Anonymous poster hash: 8f986...eea

Skrevet

Hos barnehagen her er det Planleggingsdag i morgen og det var ikke noe opplegg i dag. Heller ikke hørt noe om det.

Skrevet

Jada. Skal kjøpe kake jeg selv har bakt og barnas kunst👍

 

Anonymous poster hash: ff438...f4b

Skrevet

de feiret idag,men gutten min var hjemme pga han hadde feber i går

Skrevet

Ja, i morgen siden det er planleggingsdag i dag.

 

Anonymous poster hash: 6f687...893

Skrevet

Ja, det skal vi. Veldig koselig ettermiddag med høstsuppe og kakesalg. Mini er henrykt over at vi skal spise middag i barnehagen.

 

Skal du feire i år, da?

Skrevet

Her må vi ikke bidra med noe annet enn oppmøte, verken i bhg jeg jobber eller i sønnen sin.

Barnehagen selger pizza,pølser,kake,kaffe,vafler etc. i tillegg selges diverse leker/utstyr og lodd. Alle penger går til barn i Nebal via FORUT. Barna har jobbet med dette i flere uker og lært om Nepal.

 

Som ansatt synes jeg dagen er vanvittig slitsom men det er hygelig å se hvor mange barn og foreldre som koser seg.

Som mor synes jeg dagen er kjempe hyggelig og jeg gleder meg :)

 

Anonymous poster hash: 212e4...836

Skrevet

Der jeg jobber har vi FN markering; foreldrekaffe, foreldrene kjøper ting barna har laget og slikt...

 

I bhg til barna mine er det samme opplegg neste uke.

 

Anonymous poster hash: f7709...25f

Skrevet

Huff, begynner å grue meg nå... Sønnen min gleder seg, og jeg later som etter beste evne. :P



Anonymous poster hash: a630d...b1d
Skrevet

Nei! Her skal du betale 100kr for å kjøpe en tallerken ferdig brhg-lapskaus, det gidder jeg ikke.

 

Om det hadde vært 5 kr pr kakestykke eller ting ungen hadde laget kanskje, men 100kr til noe jeg vet at få penger kommer frem til et luftig formål( vet ikke hva pengene går til) det gidder jeg ikke.

 

Dessuten er det fra klokken 14-15 og da er jeg på jobb

 

Anonymous poster hash: b4701...82d

Skrevet

Ja, vi gleder oss alle sammen. Ungene elsker når mamma og pappa kommer i bhg ved slike anledninger.

 

Anonymous poster hash: 9974e...d39

Skrevet

foreldrekaffe og forut-aksjon neste uke hos oss.



Anonymous poster hash: 9a32f...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...