MammantilNurket Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Er dere klare for markering av FN-dagen i morgen? 😂😂😂 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144177324-verdens-verste-mor-der-haru-meg-se/page-12 Endret 22. oktober 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Ingen markering i vår barnehage. Skal være Mørketidskaffe i neste uke. Er lekeressursene som arrangerer så det blir spennende Anonymous poster hash: 22eaa...a78
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Nei, når du nevner det så har jeg faktisk glemt å ta ut penger. Men rekker det nok i morgen. Men takk for påminnelsen om å ikke tenke tanken at jeg helst ville vært hjemme eller drukket noe annet enn kaffe. Det er jo minst like viktig. Anonymous poster hash: a630d...b1d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Er dere klare for markering av FN-dagen i morgen? 😂😂😂 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144177324-verdens-verste-mor-der-haru-meg-se/page-12 Nei! Syns det er noe herk,rett og slett. Alle slike "bak en kake,og ta med småpenger for å kjøpe ditt og datt-til støtte for den og den"arrangementer syns jeg går under tigging,og tigging burde ikke vært lov. Jeg vil velge selv hvem,hva,hvor og når jeg vil støtte noe. Ungene er heller ikke komfortable med at barnehagen blir til et totalt kaos. Anonymous poster hash: 553c0...a48
☆☆☆ Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Feira FN-dag i går. Kjøpte muffins eg hadde bakt og "kunst" ungane hadde laga. Hadde det ganske kjekt. Endret 22. oktober 2015 av ★
Modesty Blaise. Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg står å kokkelerer finnbiff akkurat nå 😆 Disse små barna trenger kanskje ikke å vite at de skal spise Rudolf til lunsj i morgen 😂
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Feirer ikke FN-dagen hos oss, men har Forut aksjon. I år er første gang hverken ungen eller vi foreldre skal delta eller være i barnehagen Den dagen Anonymous poster hash: be541...793
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Feira i bhg jeg jobber I idag fra 15.30 til 16.30 og så skolen etterpå fra 17.00 til 19 00 har aldri laget mat for og ta med noen plass så fort som i dag☺ men nå er jeg sliten!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 foreldrefrokost og forut-aksjon i morgen Anonymous poster hash: 56bd8...d97
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Feirer ikke FN-dagen hos oss, men har Forut aksjon. I år er første gang hverken ungen eller vi foreldre skal delta eller være i barnehagen Den dagen Anonymous poster hash: be541...793 Forut aksjon og FN dagen er det samme Anonymous poster hash: 8f986...eea
Tipptopp Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Hos barnehagen her er det Planleggingsdag i morgen og det var ikke noe opplegg i dag. Heller ikke hørt noe om det.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 Jada. Skal kjøpe kake jeg selv har bakt og barnas kunst👍 Anonymous poster hash: ff438...f4b
februarprins2013 Skrevet 22. oktober 2015 #16 Skrevet 22. oktober 2015 de feiret idag,men gutten min var hjemme pga han hadde feber i går
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #18 Skrevet 22. oktober 2015 Ja, i morgen siden det er planleggingsdag i dag. Anonymous poster hash: 6f687...893
*Miss Marple* Skrevet 22. oktober 2015 #19 Skrevet 22. oktober 2015 Ja, det skal vi. Veldig koselig ettermiddag med høstsuppe og kakesalg. Mini er henrykt over at vi skal spise middag i barnehagen. Skal du feire i år, da?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #20 Skrevet 23. oktober 2015 Her må vi ikke bidra med noe annet enn oppmøte, verken i bhg jeg jobber eller i sønnen sin. Barnehagen selger pizza,pølser,kake,kaffe,vafler etc. i tillegg selges diverse leker/utstyr og lodd. Alle penger går til barn i Nebal via FORUT. Barna har jobbet med dette i flere uker og lært om Nepal. Som ansatt synes jeg dagen er vanvittig slitsom men det er hygelig å se hvor mange barn og foreldre som koser seg. Som mor synes jeg dagen er kjempe hyggelig og jeg gleder meg Anonymous poster hash: 212e4...836
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Skrevet 23. oktober 2015 Der jeg jobber har vi FN markering; foreldrekaffe, foreldrene kjøper ting barna har laget og slikt... I bhg til barna mine er det samme opplegg neste uke. Anonymous poster hash: f7709...25f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #22 Skrevet 23. oktober 2015 Huff, begynner å grue meg nå... Sønnen min gleder seg, og jeg later som etter beste evne. Anonymous poster hash: a630d...b1d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #23 Skrevet 23. oktober 2015 Nei! Her skal du betale 100kr for å kjøpe en tallerken ferdig brhg-lapskaus, det gidder jeg ikke. Om det hadde vært 5 kr pr kakestykke eller ting ungen hadde laget kanskje, men 100kr til noe jeg vet at få penger kommer frem til et luftig formål( vet ikke hva pengene går til) det gidder jeg ikke. Dessuten er det fra klokken 14-15 og da er jeg på jobb Anonymous poster hash: b4701...82d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #24 Skrevet 23. oktober 2015 Ja, vi gleder oss alle sammen. Ungene elsker når mamma og pappa kommer i bhg ved slike anledninger. Anonymous poster hash: 9974e...d39
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #25 Skrevet 23. oktober 2015 foreldrekaffe og forut-aksjon neste uke hos oss. Anonymous poster hash: 9a32f...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå