Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg sliter med hodepine... Ofte. Og tenker det er fordi jeg drikker kjempelite vann. Kaffe for det meste. 4-5 kopper om dagen. Sitter her på jobb nå med en tung hodepine :( har drukket to glass vann...

 

Anonymous poster hash: 64fcf...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 2 - 3 liter tenker jeg. Drikker lite annet.

Drikke lite vann = garantert hodepine for meg



Anonymous poster hash: 77af7...a91
Skrevet

Samme her, minst to liter vann. kaffe er jo vanndrivende, så det er ikke rart du har hodepine med det inntaket der! Drikker du ikke noe annet heller? Juice, brus, melk?

Skrevet

Samme her, minst to liter vann. kaffe er jo vanndrivende, så det er ikke rart du har hodepine med det inntaket der! Drikker du ikke noe annet heller? Juice, brus, melk?

Litt melk. Men ingen jus nei... Litt sukkerfri saft av og til.

 

Anonymous poster hash: 64fcf...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...