Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 For jeg sliter med hodepine... Ofte. Og tenker det er fordi jeg drikker kjempelite vann. Kaffe for det meste. 4-5 kopper om dagen. Sitter her på jobb nå med en tung hodepine har drukket to glass vann... Anonymous poster hash: 64fcf...f66
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Rundt 2 - 3 liter tenker jeg. Drikker lite annet. Drikke lite vann = garantert hodepine for meg Anonymous poster hash: 77af7...a91
TPK Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Samme her, minst to liter vann. kaffe er jo vanndrivende, så det er ikke rart du har hodepine med det inntaket der! Drikker du ikke noe annet heller? Juice, brus, melk?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Samme her, minst to liter vann. kaffe er jo vanndrivende, så det er ikke rart du har hodepine med det inntaket der! Drikker du ikke noe annet heller? Juice, brus, melk? Litt melk. Men ingen jus nei... Litt sukkerfri saft av og til. Anonymous poster hash: 64fcf...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå