Gå til innhold

Er jeg hårsår? Stefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to jenter I hus på 6 og 7 år, ei er mi og ei er hans. En dag kommer det en pakke I posten fra USA og da har han kjøpt en sikkelig fin frost kjole fra Disney store til sin datter. Ganske dyr og, 400 kr pluss toll. Min datter ble selvfølgelig sjalu... Jeg har ikke sagt noe men jeg hadde nok ikke kommet på å gjøre det samme uten å få tak I til jenta hans og...Evt spørre om vi skulle kjøpe til dem sammen. Hva synes dere? Blir noe annet med ting dem trenger, jeg kjøper ikke stilig til alle fordi en trenger det liksom..

Anonymous poster hash: b0571...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ikke stilongs skulle det stå

Skrevet

Jeg er stemor til ei jevnaldrende jente som min datter. Kunne ALDRI falle meg inn å bestille noe slikt uten å bestille til bonusdatter også.

Anonymous poster hash: 9c315...b6e
Skrevet

Nei, akkurat i dette tilfellet synes jeg ikke du er hårsår. Hadde kjolen vært til hans datters bursdag, da hadde det vært noe helt annet. Om dette bare er en "positiv overraskelse" så synes jeg mannen viser lite innsikt og omtanke for ditt barn.

Jeg ville tatt det opp med ham!

Anonymous poster hash: 7aa1f...4b4
Skrevet

Det hørtes veldig merkelig ut ja.

Jeg har to jenter selv med 1,5 år mellom, og det blir lett sjalusi. Jeg har lært dem at man ikke alltid kan få likt samtidig, man får når man trenger. Så begge får ikke stilongs selv om en trenger her heller.

Men en dyr gave helt utenom jul eller bursdag kjøper man jo ikke til et barn og ikke det andre når barna bor sammen som søsken, uansett om de er biologiske søsken eller stesøsken.

Anonymous poster hash: 91830...f99
Skrevet

Vi har to jenter I hus på 6 og 7 år, ei er mi og ei er hans. En dag kommer det en pakke I posten fra USA og da har han kjøpt en sikkelig fin frost kjole fra Disney store til sin datter. Ganske dyr og, 400 kr pluss toll. Min datter ble selvfølgelig sjalu... Jeg har ikke sagt noe men jeg hadde nok ikke kommet på å gjøre det samme uten å få tak I til jenta hans og...Evt spørre om vi skulle kjøpe til dem sammen. Hva synes dere? Blir noe annet med ting dem trenger, jeg kjøper ikke stilig til alle fordi en trenger det liksom..

Du er ikkje hårsår! Det var uakseptabelt, og unødig, faktisk heilt poengsystem,,små hjartet skal ikkje blø.

Helsing ei som pleier å bli kalla stemor frå helvete av dei på DIB!

Anonymous poster hash: 31afa...df1

Skrevet

Det var dårlig av stefar...men er kanskje bare litt tankeløshet. Ta det opp med han på en forsiktig måte, han forstår det nok:-)

Anonymous poster hash: 68cbd...49f

Skrevet

Selvfølgelig skal du si noe til stefar!

Det der er IKKE i orden.

Spør hvorfor han valgte å gi henne en så flott gave uten å tenke på hvordan din datter ville reagere.

Her var han tankeløs! Og med respekt for din datter, så skal du ta tak i det.

Stakkars jente, hva føler hun ikke nå?

Anonymous poster hash: 56108...840

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hva han tenkte da han bestilte....

Om han ikke ønsket å bruke så mye penger på din datter så var det vel likevel naturlig å spørre om dere skulle bestille to og betale en hver?

Anonymous poster hash: 91830...f99
Gjest Antarctica
Skrevet

Sykt påfunn. Han bør gå kraftig i seg selv. Har han kronisk dårlig samvittighet for henne, eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...