Gå til innhold

Noen som skal på UL snart?

Anbefalte innlegg

Ordinær ultralyd om nøyaktig fire uker. Såååå spennende.

Oi! Jeg har ikke engang vært hos legen og fått han til å sende inn beskjed om at jeg skal ha OUL... Er jeg litt sent ute?? Hvor langt har du kommet nå?

Var hos legen i uke 10 og fikk innkallelsen samme uke. Er nå 14+6 i følge tidlig ultralyd så termin er flyttet til 28. mai frem til ordinær ultralyd. Hadde selv regnet den ut til å være 1.juni grunnet bruk av eltester og temping så blir spennende å se :)

Fortsetter under...

Da har jeg vært på privat UL. Fikk se en bitteliten baby som beveget seg og alt mulig. Alt såg fint ut :) Legen mente at jeg var fire dager kortere på vei enn mensterminen min, men jeg venter til OUL og ser om det stemmer.

Nå er jeg så glad :)

Annonse

Var på tidlig ul igår og fikk se lille bebis ❤ alt var i orden og var kommet då langt som vi trodde, 11+0. Legen trodde også at det blir en jente men han sa at det ikke var sikkert å si når det er så tidlig så jeg venter heller til oul og ser hva de tror da 😊

• 2 uker senere...

Mammatilnick Hvordan gikk det på ultralydportalen? Fikk du vite kjønn? 😊 Har time på samme klinikk i januar og er da i uke 14. Håper på å få se om det er jente eller gutt som skjuler seg i magen 😊 (hører egentlig til i juli 2016 gruppa) 😊

• 3 uker senere...

Skal på ul den 16 jan. Er 13+1 da. Håper på å få vite kjønn da, men må nok bare ta det med en klype salt frem til ordinær ul i februar 😊 vi har vært litt usikkre på om vi vil vite kjønn før fødselen. Har VELDIG lyst å vite kjønn, men tanta mi ventet med å vite til hun fødte og hun sier det var helt fantastisk å vente for å se da 😊

Annonse

Skal på ul den 16 jan. Er 13+1 da. Håper på å få vite kjønn da, men må nok bare ta det med en klype salt frem til ordinær ul i februar 😊 vi har vært litt usikkre på om vi vil vite kjønn før fødselen. Har VELDIG lyst å vite kjønn, men tanta mi ventet med å vite til hun fødte og hun sier det var helt fantastisk å vente for å se da 😊

Heisann! Og beklager for fryktelig sent svar. Jeg ble veldig fornøyd med ul ja ☺ jeg var 14+3 tror jeg og hun kunne se mye. Fikk vite kjønn (som stemte på oul) og hun kunne se at alt var bra med barnet ☺ kjempegøy å få med usb-brikke med videosnutter og bilder som vi kan se på 😄 det er bare å glede seg

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...