Gå til innhold

Blir det feil av meg å avlyse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke snakket jeg med en vennine som har en gutt på omtrent samme alder som min gutt.

Vi kom inn på temaet Halloween å hun sa at vi godt kunne gå med de om vi ville det.

De skulle gå med en nabojente vi var hjertelig velkommen til å være med.

Jeg takket ja til det å var glad vi slapp å gå alene.

Samtidig bestemte vi også at vi skulle gå på teater sammen med barna på formiddagen.

Nå ser jeg at de skal ha Halloween fest i barnehagen til småen fra 17.00-19.00 å tenker at vi egentlig burde gå der ettersom småen sliter litt med å få venner.

Itellegg hadde det vært kjekt å litt bedre kjent med de andre foreldrene ettersom alle bor i nærheten.

Samtidig så takket jeg jo ja til venninen min først så blir vel litt feil å avlyse selv om uansett skal gå med ett annet barn.

Hva hadde dere gjort?

Holdt avtalen om å gå Halloween med venninen eller gå på Halloweenfest i barnehagen? 

Anonymous poster hash: 72d15...523

Anonymous poster hash: d1d04...fc0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde holdt avtalen dersom det kun er du, henne og barna som skal gå

Anonymous poster hash: 23f46...e28

Skrevet

De hadde allerede avtale om å gå med nabojenten så de går ikke alene.

Skrevet

Jeg hadde gått på festen i bhg. Det er vel bare å si at det viser seg at det er halloween-arrangement i bhg, noe du vil være med på. Jeg hadde hvert fall hatt forståelse for det.

Skrevet

Jeg hadde snakka med venninna mi, og hørt hva hun tenkte. Kanskje er det ikke noe å tenke så veldig mye på.

Anonymous poster hash: d5a23...431
Skrevet

Jeees det verste jeg veit er folk som ikke holder avtaler fordi noe bedre dukker opp.....

hva lærer dere barna???

man holder en avtale såfremt ikke noen dør eller man er syk ....

så jeg mener du skal gå med de du avtalte med først

Skrevet

Bare føler meg litt utakknemlig om jeg avlyser.

Virker nesten som jeg avlyser så fort jeg finner "noe bedre".

Setter veldig stor på at hun innviterte oss å hadde sett frem til å være de på Halloween,men samtidig er det ikke så ofte barnehagen arrangerer ting i barnehagen så syns det er litt viktig å komme på de få tingene de har der.

Å kjekt å bli kjent med de andre barna og foreldrene i barnehagen ettersom alle bor i nærheten her.

Skrevet

Har de arrangement i barnehagen på en lørdag?

Anonymous poster hash: eb1cc...f47
Skrevet

Jeees det verste jeg veit er folk som ikke holder avtaler fordi noe bedre dukker opp.....

hva lærer dere barna???

Er nettopp sånn jeg frykter at hun også tenker..

Skrevet

Har de arrangement i barnehagen på en lørdag?

Anonymous poster hash: eb1cc...f47

Ja det er ikke uvanlig at det er i helgen her.

Julefesten var på en søndag.

Skrevet

Jeg ville sagt at det har dukket opp et arrangement i barnehagen som dere føler dere bør gå på, spesielt siden gutten deres sliter med å få venner, og spør om hun synes det er greit at dere ikke blir med de. Så hadde jeg foreslått ny lekedate en annen dag :)

Anonymous poster hash: b296a...316
Skrevet

hva lærer dere barna???

Er nettopp sånn jeg frykter at hun også tenker..

Ja fort gjort å skuffe noen som kanskje har gledet seg veldig til å være med dere ;) 

Skrevet

Jeg hadde endret avtalen og sagt at bhg skal ha halloween-markering. Hvertfall om jeg forstår innlegget ditt riktig. Dere ble bedt med som en "dere kan godt gå sammen med oss", og ikke "dere er velkommen på halloween her med mat og godteri". Stor forskjell.

Skrevet

Går det ikke an å få til begge deler, da?

Gå på festen i brhg først (evnt dra derfra litt tidligere) og dra til venninna di etterpå?

Her går ikke ungene runden før i 18-19 tiden uansett, så om du er hos venninna de ca kl 19 er det vel ikke for sent?

Anonymous poster hash: a9e65...405

Skrevet

Jeg hadde endret avtalen og sagt at bhg skal ha halloween-markering. Hvertfall om jeg forstår innlegget ditt riktig. Dere ble bedt med som en "dere kan godt gå sammen med oss", og ikke "dere er velkommen på halloween her med mat og godteri". Stor forskjell.

Ja jeg tenkte litt sånn jeg også,var derfor jeg nevnte hvordan vi kom inn på temaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...