Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Min er stort sett alltid lik som forrige mnd, men noen ganger er det en eller annen forandring, og da blir jo jeg stresset De siste to mnd har den kommet for sent, og denne gangen er det i tillegg nesten ingen blødning. Så jeg lurer på hva som egentlig er vanlig? Anonymous poster hash: 848fb...0c1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Nei, min mens, ev. menstruasjon, er ikke helt lik hver gang. Anonymous poster hash: df1de...e48
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg lærte nylig at det er fra annenhver eggstokk. Det forklarte en hel del for meg. En mnd ganske mild og lett. Neste måned er jeg helt "av" en dag eller to. Anonymous poster hash: 4664b...b54
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg lærte nylig at det er fra annenhver eggstokk. Det forklarte en hel del for meg. En mnd ganske mild og lett. Neste måned er jeg helt "av" en dag eller to. Anonymous poster hash: 4664b...b54 Har bare en eggstokk igjen etter to exu Anonymous poster hash: 848fb...0c1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Flere? Anonymous poster hash: 848fb...0c1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Min varierer. Noen ganger vondt og kraftig, andre ganger lettere og mer vanlig. Hadde ikke tenkt på det med at det var hver sin eggstokk! Jeg vet ikke om det er annenhver gang det blir sånn eller hvordan det henger sammen. Hmm. Anonymous poster hash: 8476d...0de
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Min er ganske lik men ikke helt . Kommer ikke helt regelmessig, noen ganger har jeg menssmerter under 2 døgn andre ganger lengre. Så det er normalt! Dersom man får en veldig kort mild blødning kan det noen gang bety graviditet, men trenger ikke være det da Hos meg varer mensen alltid 6 dager Anonymous poster hash: 46f09...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå