Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Sånn som ting er nå har jeg grei kontroll på økonomien min og driver med nedbetaling av gjeld. Som 18-åring var jeg dum og tok opp en mengder med kredittkort og smålån som til slutt har endt i betalingsanmerkning og mye inkasso. Det som er dumt nå er at jeg sitter med uendelig mye renter og føler at jeg kan betale 10tusen en mnd, men at gjelda bare er minket med 4-5tusen. Spørsmålet mitt er vel: er det noen av dere som har klart å få et ganske stort lån (70-90tusen) uten sikkerhet og med betalingsanmerkninger? Jeg har heller ingen som kan kausjonere for meg.. Anonymous poster hash: 98771...382
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Det er nok kun et enkelt svar på det, nei, det hår ikke.... Anonymous poster hash: 49682...289
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Det er nok kun et enkelt svar på det, nei, det hår ikke.... Anonymous poster hash: 49682...289 Går... Anonymous poster hash: 49682...289
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Sånn som ting er nå har jeg grei kontroll på økonomien min og driver med nedbetaling av gjeld. Som 18-åring var jeg dum og tok opp en mengder med kredittkort og smålån som til slutt har endt i betalingsanmerkning og mye inkasso. Det som er dumt nå er at jeg sitter med uendelig mye renter og føler at jeg kan betale 10tusen en mnd, men at gjelda bare er minket med 4-5tusen. Spørsmålet mitt er vel: er det noen av dere som har klart å få et ganske stort lån (70-90tusen) uten sikkerhet og med betalingsanmerkninger? Jeg har heller ingen som kan kausjonere for meg.. Anonymous poster hash: 98771...382 Dette fikser du med en nedbetalingsavtale ned dine kreditorer direkte. Jeg kan hjelpe deg, da ser jeg etter tråden i kveld. Jeg trenger inntektsopplysninger, utgiftsopplysninget uten om den gamle gjelda, dvs forsørgerbyrde, husleie etc. Så trenger jeg inndeling av gjeldspostene dine. Hvor mye til hvem. Det går veldig fint det er ikke då mye. 👍 Anonymous poster hash: f3294...4c4
the amazing spidermamma Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Sånn som ting er nå har jeg grei kontroll på økonomien min og driver med nedbetaling av gjeld. Som 18-åring var jeg dum og tok opp en mengder med kredittkort og smålån som til slutt har endt i betalingsanmerkning og mye inkasso. Det som er dumt nå er at jeg sitter med uendelig mye renter og føler at jeg kan betale 10tusen en mnd, men at gjelda bare er minket med 4-5tusen. Spørsmålet mitt er vel: er det noen av dere som har klart å få et ganske stort lån (70-90tusen) uten sikkerhet og med betalingsanmerkninger? Jeg har heller ingen som kan kausjonere for meg.. Anonymous poster hash: 98771...382 Dette fikser du med en nedbetalingsavtale ned dine kreditorer direkte. Jeg kan hjelpe deg, da ser jeg etter tråden i kveld. Jeg trenger inntektsopplysninger, utgiftsopplysninget uten om den gamle gjelda, dvs forsørgerbyrde, husleie etc. Så trenger jeg inndeling av gjeldspostene dine. Hvor mye til hvem. Det går veldig fint det er ikke då mye. 👍 Anonymous poster hash: f3294...4c4 Oj, dette er da ganske sensitiv info å gi til en som poster anonymt på et nettforum? Kan godt tenkes at du har de beste intensjoner, men håper Hi tenker seg litt om her.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Snakk med banken din, du, ikke på et anonymt forum. Anonymous poster hash: 1f633...10b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Fikk boliglån med inkassogjeld. Men ikke med betalingsanmerkninger. Anonymous poster hash: ec1a3...33a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Snakk med banken din, du, ikke på et anonymt forum. Anonymous poster hash: 1f633...10b Herregud, det er jo ikke lov å spørre om noe her lenger.. Anonymous poster hash: 98771...382
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Sånn som ting er nå har jeg grei kontroll på økonomien min og driver med nedbetaling av gjeld. Som 18-åring var jeg dum og tok opp en mengder med kredittkort og smålån som til slutt har endt i betalingsanmerkning og mye inkasso. Det som er dumt nå er at jeg sitter med uendelig mye renter og føler at jeg kan betale 10tusen en mnd, men at gjelda bare er minket med 4-5tusen. Spørsmålet mitt er vel: er det noen av dere som har klart å få et ganske stort lån (70-90tusen) uten sikkerhet og med betalingsanmerkninger? Jeg har heller ingen som kan kausjonere for meg.. Anonymous poster hash: 98771...382 Dette fikser du med en nedbetalingsavtale ned dine kreditorer direkte. Jeg kan hjelpe deg, da ser jeg etter tråden i kveld. Jeg trenger inntektsopplysninger, utgiftsopplysninget uten om den gamle gjelda, dvs forsørgerbyrde, husleie etc. Så trenger jeg inndeling av gjeldspostene dine. Hvor mye til hvem. Det går veldig fint det er ikke då mye. 👍 Anonymous poster hash: f3294...4c4 Oj, dette er da ganske sensitiv info å gi til en som poster anonymt på et nettforum? Kan godt tenkes at du har de beste intensjoner, men håper Hi tenker seg litt om her. Å si hva man tjener og hva man har i kostnader er vel ikke akkurat sensitiv informasjon. Skjønner ikke hvordan det skal kunne avsløre noe som helst... Folk utleverer ofte mye mer personlig informasjon enn det her inne... Anonymous poster hash: a421b...e69
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Sånn som ting er nå har jeg grei kontroll på økonomien min og driver med nedbetaling av gjeld. Som 18-åring var jeg dum og tok opp en mengder med kredittkort og smålån som til slutt har endt i betalingsanmerkning og mye inkasso. Det som er dumt nå er at jeg sitter med uendelig mye renter og føler at jeg kan betale 10tusen en mnd, men at gjelda bare er minket med 4-5tusen. Spørsmålet mitt er vel: er det noen av dere som har klart å få et ganske stort lån (70-90tusen) uten sikkerhet og med betalingsanmerkninger? Jeg har heller ingen som kan kausjonere for meg.. Anonymous poster hash: 98771...382 Dette fikser du med en nedbetalingsavtale ned dine kreditorer direkte.Jeg kan hjelpe deg, da ser jeg etter tråden i kveld. Jeg trenger inntektsopplysninger, utgiftsopplysninget uten om den gamle gjelda, dvs forsørgerbyrde, husleie etc. Så trenger jeg inndeling av gjeldspostene dine. Hvor mye til hvem. Det går veldig fint det er ikke då mye. Anonymous poster hash: f3294...4c4 Oj, dette er da ganske sensitiv info å gi til en som poster anonymt på et nettforum? Kan godt tenkes at du har de beste intensjoner, men håper Hi tenker seg litt om her. Å si hva man tjener og hva man har i kostnader er vel ikke akkurat sensitiv informasjon. Skjønner ikke hvordan det skal kunne avsløre noe som helst... Folk utleverer ofte mye mer personlig informasjon enn det her inne... Anonymous poster hash: a421b...e69 Jo, det er sensitiv informasjon i følge personvernloven. Anonymous poster hash: 7d24b...735
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Det er bra anonymisert. Kikker innom her igjen av og til for å se hva du bestemmer deg for. God natt fra inkasso dama. Anonymous poster hash: f3294...4c4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Be om time hos gjeldsrådgiveren hos NAV. Der skal du kunne få hjelp til å rydde opp. Anonymous poster hash: c4d7a...5d4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Be om time hos gjeldsrådgiveren hos NAV. Der skal du kunne få hjelp til å rydde opp. Anonymous poster hash: c4d7a...5d4 Tusen takk:) Anonymous poster hash: 98771...382
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Det er bra anonymisert. Kikker innom her igjen av og til for å se hva du bestemmer deg for. God natt fra inkasso dama. Anonymous poster hash: f3294...4c4 På hvilken måte vil du kunne hjelpe meg? Anonymous poster hash: 98771...382
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Be om time hos gjeldsrådgiveren hos NAV. Der skal du kunne få hjelp til å rydde opp. Anonymous poster hash: c4d7a...5d4 Jeg trenger og desperat hjelp. Hvordan hjelper de? Jeg skylder hundre tusen til en hel haug forskjellig selskap og greier ikke å ta tak i det. Det er blitt en sperre jeg ikke kommer over og det ødelegger livet mitt :-( Anonymous poster hash: 30f02...08b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Sånn som ting er nå har jeg grei kontroll på økonomien min og driver med nedbetaling av gjeld. Som 18-åring var jeg dum og tok opp en mengder med kredittkort og smålån som til slutt har endt i betalingsanmerkning og mye inkasso. Det som er dumt nå er at jeg sitter med uendelig mye renter og føler at jeg kan betale 10tusen en mnd, men at gjelda bare er minket med 4-5tusen. Spørsmålet mitt er vel: er det noen av dere som har klart å få et ganske stort lån (70-90tusen) uten sikkerhet og med betalingsanmerkninger? Jeg har heller ingen som kan kausjonere for meg.. Anonymous poster hash: 98771...382 Dette fikser du med en nedbetalingsavtale ned dine kreditorer direkte.Jeg kan hjelpe deg, da ser jeg etter tråden i kveld. Jeg trenger inntektsopplysninger, utgiftsopplysninget uten om den gamle gjelda, dvs forsørgerbyrde, husleie etc. Så trenger jeg inndeling av gjeldspostene dine. Hvor mye til hvem. Det går veldig fint det er ikke då mye. Anonymous poster hash: f3294...4c4 Oj, dette er da ganske sensitiv info å gi til en som poster anonymt på et nettforum? Kan godt tenkes at du har de beste intensjoner, men håper Hi tenker seg litt om her. Å si hva man tjener og hva man har i kostnader er vel ikke akkurat sensitiv informasjon. Skjønner ikke hvordan det skal kunne avsløre noe som helst... Folk utleverer ofte mye mer personlig informasjon enn det her inne... Anonymous poster hash: a421b...e69 Jo, det er sensitiv informasjon i følge personvernloven. Anonymous poster hash: 7d24b...735 Kan ikke du vise meg hvor det står i personvernloven? § takk.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg kan hjelpe deg med å se hvor mye du har i overskudd, til å bruke på å betale kreditorene dine med. Jeg kan hjelpe deg med å foreslå nedbetalingsavtaler som kreditorfellesskapet kan akseptere. Jeg kan hjelpe deg med å komme i gang med riktig betaling, slik at en kan stanse trekk i lønn/trygd. Det finnes modeller for nedbetaling som de fleste inkassoselskaper aksepterer.Du kan da betale på et vis som gjør at gjelden reduseres med betalinger uten at den samtidig øker med renter. De fleste inkasso selskaper aksepterer dette. Det er også ulike typer krav, de ulike typer krav er det ofte lettere å få til avtaler på. Noen ganger er det best å betale ut mindre krav, for å ha langsiktige avtaler på de større. Noen typer krav har inkassoselskapene kjøpt for en slikk og ingenting, de kravene er det enkelt å få til stor reduksjon på, da de som nå eier kravet allikevel får profitt. Inntekter, utgifter, gjeldsposter. Når det gjelder gjeldsposter kan du jo være litt selektiv med infoen du gir. Å ha en slik nedbetalingsordning kan ofte være like gunstig, eller mer gunstig for deg enn en refinansiering. Det er forøvrig ikke så dumt å kikke litt på luksusfellen, og snuse til deg det som går på betalingsordningene, om du allerede har fått kontroll på ditt overforbruk.Det er ikke så dumme program Anonymous poster hash: f3294...4c4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Skrevet 23. oktober 2015 Gjeldsrådgiver NAV er ikke en dum ide, men det er varierende kvalitet på tjenestene, store lokale forskjeller, og det er tidvis lang ventetid. Anonymous poster hash: f3294...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå