Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Grunnen til at jeg dro idag var fordi jeg TRODDE jeg var 6 (snart 7) uker på vei, så jeg hadde håpet på hjertebank. Det viste seg at jeg kun var 5 uker, så logisk nok så vi ingenting, greit nok. Men hun sa fostersekken/plommesekken lå der den skulle, at jeg hadde bra med "slim" (haha). Men hun kunne ikke utelukke MA. Så nå er jeg mer nervøs enn jeg var.. Hva er sjansen for en MA tror dere..? Er 2 gangs gravid, minsker det sjangsen for MA? Gikk bra i forrige svangerskap Glemte jo og spørre om dette hos legen, så spørr dere hva dere tror jeg :-) Anonymous poster hash: ab950...d23
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Det er faktisk ganske stor sjangse for SA/MA. Omtrent 25 prosent av alle oppdagede svangerskap ender faktisk i SA. De fleste kvinner har opplevd det en gang, men ikke alle vet at de har vært gjennom det (tror det er forsinket mens). Men det er jo bare tørre fakta. De fleste svangerskap går jo faktisk bra! Er det helt ulogisk at du har hatt eggløsning senere enn du trodde? Om du er kun 5 uker, kan det stemme med når du har tatt test? F.eks om jeg hadde vært på ultralyd i uke 7 og blitt satt tilbake 2 uker, så hadde det faktisk vært umulig i forhold til når jeg testet positivt. Om det ikke er umulig at du har hatt senere eggløsning enn du tror, så er det ikke sikkert at noe er galt En lege kan jo ikke si at hun tror det går bra, hun er faktisk nødt til å opplyse om at det kanskje ikke går veien også. Og så tidlig som i uke 5 så ser man faktisk ikke mer enn du har beskrevet! Ikke sjangs til å se noe hjerteslag så tidlig, så det betyr ikke at det er dårlig nytt. Så det kan gå bra altså HI! Skal du tilbake på ultralyd? Anonymous poster hash: 582b2...112
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tok tidlig ul med første. De så ingenting, kun plommesekk. Kom tilbake uken etter og da banket det et hjerte som er 4 år nå Kan være så enkelt som at det er for tidlig å se noe Fikk du ny time? Anonymous poster hash: d5745...37a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor i all verden ta ultralyd så tidlig? Du blir jo bare mer stresset. Anonymous poster hash: 7145b...783
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Skal ha ny ul ja, om to uker Jeg dro så tidlig fordi, ifølge min menstermin, var jeg 6-7 uker på vei. Og i uke 6 kan du se hjerte. Hadde jeg visst jeg bare var 5 uker, hadde jeg ventet. Anonymous poster hash: ab950...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå