Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Lite informasjon på nett, og er ute etter erfaringer og tips derfra. Passer det til familier med barn? Anonymous poster hash: 89c3e...228
Kjerringa med agurken Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Ikke vært der, men har vært på Moofushi. Sjekk på tripadvisor + ta et google søk på hvordan revene er der. Vil absolutt anbefale all inclusive. Maldivene er fantastisk, men er greit å ha en øy som ikke er i nærheten Male eller med mye trafikk utenfor (båter, fly, søppel osv). Desto lenger unna Male desto bedre Rettelse: 70 min unna Male er positivt. Dkal være greie rev der også. Så pent ut Endret 22. oktober 2015 av Froggi83
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar! Lurer litt på det lille flyet jeg da... hvor skummelt/lite/vinglete er det? Anonymous poster hash: 89c3e...228
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar! Lurer litt på det lille flyet jeg da... hvor skummelt/lite/vinglete er det?Anonymous poster hash: 89c3e...228 Synes det lille flyet var morsomt når vi skulle dit. Men på vei tilbake var det så mye turbulens at jeg holdt på å friske ut, vi hoppet opp og ned av setet, bokstavelig talt. Aldri mer. Anonymous poster hash: f99eb...489
Kjerringa med agurken Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Hadde skrevet et langt innlegg her, men det ble borte. Sjøflyet kan være skummelt under letting og landing, men ikke avskrekkende. Sitter du på første rad sitter du dog nesten oppå pilotene. Husk å ta med kameraet ditt til sitteplassen. Det er trangt&varmt, men du har en fantastisk utsikt. Ville ikke blitt med på delfincruise igjen- de kjører rett på dyrene. Vær hyggelig mot betjeningen og snakk med dem. Når det gjelder snorkling bør du holde deg unna triggerfish som bygger rede og murener. Er haien større enn deg bør du svømme til land- de små haiene er ingen fare. Hvis store fiskestimer pluttselig blir borte bør du også svømme vekk. Ikke tråkk i sanden hvis det er groper der- hvit liten fisk kan bli sint&bite. Hold avstand til rokker når du ikke matter dem- de kan stikke med halen. Synes "unicorn" fisken var mest sjarmerende. Den svømte helt opp til brillene våre og så på oss. Da vi svømte videre fulgte de etter ossl rundt om kring. NB! Hvis du ikke er en god svømmer bør du passe på strømmen. Ikke ødelegg rev ved å ta på eller komme borti. Du skader da både revet og deg selv. Ikke noe særlig med blødende sår i et hav fullt av fisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå