Gå til innhold

Klemme xen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal alltid klemme xen sin da han lever/henter barnet.

Har ikke imot at dem har en god tone, men liker ikke at han alltid må klemme henne 😞

Han har iblandt løyet om småting jeg ikke forstår i forholdet vårt, så tilitten er ikke som den skal, jeg har sagt til han at jeg ikke er behagelig med et klemmerforhold og han seier han har sluttet, men jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Tankene driver meg til vannvid.

Hun bruker også han til å legge ut om alle problemene sine i nye forholdet med en gang hun er alene med han. Synest dette er veldig ubehagelig. :(

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: af9f4...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Dersom han gjør dette foran deg, så er jeg ganske sikker på at det ikke er noe mer i det. Jeg kunne fint gjort det med min x. Men nå er vår felles datter så stor at vi ikke har mye kontakt lenger.

Men hadde respektert dersom min nåværende ikke likte det også da. SÅ du må nesten bare stole på han?

Skrevet

Han skulle hatt meg som x, da hadde ikke blitt mye klemming og koseprat, siden jeg avskyr mannen og ikke orker å se ham eller snakke med ham mer enn nøyst nødvendig.

For å være ærlig tror jeg deres forhold er mye sunnere for dem, barna og samarbeidet.

Anonymous poster hash: cac76...547

Skrevet

Jeg tror det er sunt for barna å se at mamma og pappa fortsatt kan være gode mot hverandre så lenge det bare dreier seg om en klem; jeg gir også min x en klem av og til (som oftest etter oppfordring fra minstemann riktignok).

Det er jo ikke usannsynlig at de en gang selv står i samme situasjon, da er det bra å ha hatt modne rollemodeller som viser at det ikke trenger være et høyt konfliktnivå og at man fortsatt kan være vennlige etter et brudd.

Jeg husker selv at jeg syntes det var litt ekkelt med det kalde forholdet mine foreldre hadde etter at de gikk i fra hverandre (jeg var fem da de skilte seg), det har forandret seg nå som begge har blitt gamle, og det er mye bedre å ha dem i samme rom nå.

Skrevet

Trenger ikke være kaldt selv om man ikke klemmer.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du reagerer på en klem?

Er det fordi det er eksen,eller gjelder det alle damer han gir en klem?

Noen mennesker er bare sånn,en klem faller helt naturlig,akkurat som å håndhilse.

Forstår det med tillitt hvis han har løyet,men at han gir en klem mens du ser på har jo ikke noe med tillitt å gjøre,han prøver jo ikke skjule det om han gjør det foran deg.

Hvorfor er du ikke komfortabel med at han gir klem til en annen?

Jeg tror det bunner ut i usikkerhet hos deg selv... Isåfall syns jeg du skal fortelle han dette. "jeg syns det er ukomfortabelt at du klemmer eksen din fordi det får meg til å føle at..."

Kanskje han forstår? Kanskje han tilogmed kan berolige deg.

Hvis det dreier seg om sjalusi og/eller usikkerhet hos deg selv,er dette noe du må jobbe med. De følelsene går ikke bort bare for at han "gjør som du vil" hver gang du føler noe er ukomfortabelt.

Jeg har slitt med psykelig sjalusi selv,og har vært enormt usikker på meg selv. I hvert eneste forhold "kvelte" jeg kjæresten med sjalusi,og de stakk... Jeg måtte tilslutt bare oppsøke hjelp,så jeg gikk i terapi i et år.

Jeg taklet ikke en gang at de snakket med,fikk sms,venneforespørsel på facebook,en klem osv av andre kvinner... Jeg mistolket blikk og signaler og var rett og slett helt grusom... Jeg skjønner godt at de dumpet meg!

Men samtidig er det overhodet ikke noe godt å være den som sitter med slike følelser...

Du må være ærlig om hvorfor det er ubehagelig at han klemmer eksen.

Anonymous poster hash: cb392...716

Skrevet

Det har vært slutt mellom eksen og meg i 11 år, jeg har fått 3 barn med en annen etter det, og vi har fortsatt et godt vennskap. Å gi ham en klem er som å klemme venninna mi. Legger ikke mer i det når jeg klemmer ham enn når jeg klemmer henne..

Dette er min teori;

Hvis det plager deg at han gir eksen en klem så bunner det kanskje i dårlig selvtillitt (sjalusi?) fra din side? Dette er en dame han har elsket før deg og du er redd han kan ha følelser for henne ennå?

Faren til eldste og jeg er glade i hverandre, men elsker ikke hverandre lenger. Vi er gode venner, men passer ikke som kjærester. Ingen av oss ønsker oss tilbake, men vi bryr oss oppriktig om hverandre. Hadde du vært hans nye dame så hadde kanskje vår gode tone plaget deg, men jeg kunne garantert deg; det ligger INGEN TING bak annet enn at vi har et felles barn og at for hennes del er det viktig å se at foreldrene hennes fortsatt liker hverandre. TRO MEG!

Anonymous poster hash: bf186...915

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du reagerer på en klem?

Er det fordi det er eksen,eller gjelder det alle damer han gir en klem?

Noen mennesker er bare sånn,en klem faller helt naturlig,akkurat som å håndhilse.

Forstår det med tillitt hvis han har løyet,men at han gir en klem mens du ser på har jo ikke noe med tillitt å gjøre,han prøver jo ikke skjule det om han gjør det foran deg.

Hvorfor er du ikke komfortabel med at han gir klem til en annen?

Jeg tror det bunner ut i usikkerhet hos deg selv... Isåfall syns jeg du skal fortelle han dette. "jeg syns det er ukomfortabelt at du klemmer eksen din fordi det får meg til å føle at..."

Kanskje han forstår? Kanskje han tilogmed kan berolige deg.

Hvis det dreier seg om sjalusi og/eller usikkerhet hos deg selv,er dette noe du må jobbe med. De følelsene går ikke bort bare for at han "gjør som du vil" hver gang du føler noe er ukomfortabelt.

Jeg har slitt med psykelig sjalusi selv,og har vært enormt usikker på meg selv. I hvert eneste forhold "kvelte" jeg kjæresten med sjalusi,og de stakk... Jeg måtte tilslutt bare oppsøke hjelp,så jeg gikk i terapi i et år.

Jeg taklet ikke en gang at de snakket med,fikk sms,venneforespørsel på facebook,en klem osv av andre kvinner... Jeg mistolket blikk og signaler og var rett og slett helt grusom... Jeg skjønner godt at de dumpet meg!

Men samtidig er det overhodet ikke noe godt å være den som sitter med slike følelser...

Du må være ærlig om hvorfor det er ubehagelig at han klemmer eksen.

Anonymous poster hash: cb392...716

Kun xen jeg reagere på, mulig fordi han har siden starten av forholdet sjult en del kontakt med henne.

Jeg har ogås et forhold med MYE utroskap bak meg som tok nesten knekken på meg.

Så det er nok en liten mix med usikkerhet hos meg, kombinert med at han har løyet blir ikke det en god kobinasjon.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...