Gå til innhold

Klaske panne!!! Enda et eureka øyeblikk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant akkurat ut at tablettene jeg tar kan føre til nedstemthet og gjett hvem som ikke har vært seg selv uten å klare å sette fingeren på det eller klart å skjerpe meg😳 Jeg har lest ganske mye om disse tablettene, men den bivirkningen har jeg rett å slett ikke registeret!!

Da er det bare å redusere styrken å håpe at tablettene fortsatt virker og at nedstemtheten forsvinner som dugg for solen...

Hva er ditt siste eller største Eureka øyeblikk???

Anonymous poster hash: 2f1df...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp for meg for et par uker siden at filmtittelen Aristokattene er et ordspill på aristokratene 😁

Anonymous poster hash: f2b7b...b9e

Skrevet

Det gikk opp for meg, for ikke lenge siden, at et tuntre er et tre som står på tunet, og ikke et tresort.. 

Anonymous poster hash: 4ec67...63f
Skrevet

Jeg fant ut i en alder av snart 40 at det heter visstnok, ikke vissnok :flau:

Skrevet

Var helt sikker på at jeg hadde fått diabetes etter fødsel med nr 2, da jeg var så voldsomt tørst og tisset mye... Hadde visstnok (:P) glemt et øyeblikk at man blir sykt tørst av å amme, og at man gjerne må oftere tisse når man drikker mye XD (Sa noen ammetåke??)

Anonymous poster hash: 964c5...998
Skrevet

Jeg har også ammetåke. Jeg har i flere måneder forvekslet høyre og venstre. Så jeg har vært trafikkfarlig... Det gikk opp for meg for et par uker siden at man hadde vikeplikt fra høyre, ikke venstre. Kjører heldigvis ekstremt lite bil (maks en gang i uka, stort sett). Vikeplikt til vanlig har aldri vært noe problem.

Anonymous poster hash: b9417...1a4
Skrevet

At jeg ikke behøver å klippe ut fleecestoffet før jeg syr.

Anonymous poster hash: a0612...a7c

Skrevet

At stikkpille og paracet blir omtalt som en og samme medisin her inne. 

Anonymous poster hash: 50ce9...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...