Gå til innhold

Markering av FN dagen i bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

 

Håper da det blir flest norske retter. Så trist.Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed

Ta deg en grandis og hold munn!
Pizza er italiensk Anonymous poster hash: ea036...02e

Det er virkelig en hån mot italienerne å sammenligne grandis med italiensk pizza. Eller kalle det pizza i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4acd1...7c4

Er det et hån mot italienere å sammenligne Dr Oetker pizza med Italia også da?Anonymous poster hash: 953c0...ff7

Antakeligvis, siden pizza ikke er italiensk.

 

Anonymous poster hash: 18e9b...c45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

 

 

Håper da det blir flest norske retter. Så trist.

 

Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed

Ta deg en grandis og hold munn!
Pizza er italiensk 😂

 

Anonymous poster hash: ea036...02e

Det er virkelig en hån mot italienerne å sammenligne grandis med italiensk pizza. Eller kalle det pizza i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: 4acd1...7c4

Er det et hån mot italienere å sammenligne Dr Oetker pizza med Italia også da?

 

 

Anonymous poster hash: 953c0...ff7

 

Ja.

 

Anonymous poster hash: 4acd1...7c4

Skrevet

 

 

 

Håper da det blir flest norske retter. Så trist.

 

Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed

Ta deg en grandis og hold munn!
Pizza er italiensk 😂

 

Anonymous poster hash: ea036...02e

Ehhh ja? Hvorfor tror du jeg skrev det? Den mest spiste matretten i Norge er jammen meg fra et skummelt utenlandsk sted.... 😆

Kunnskapsløst.

 

 

Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...