Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #26 Skrevet 22. oktober 2015 Håper da det blir flest norske retter. Så trist.Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed Ta deg en grandis og hold munn!Pizza er italiensk Anonymous poster hash: ea036...02e Det er virkelig en hån mot italienerne å sammenligne grandis med italiensk pizza. Eller kalle det pizza i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4acd1...7c4 Er det et hån mot italienere å sammenligne Dr Oetker pizza med Italia også da?Anonymous poster hash: 953c0...ff7 Antakeligvis, siden pizza ikke er italiensk. Anonymous poster hash: 18e9b...c45
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #27 Skrevet 22. oktober 2015 Håper da det blir flest norske retter. Så trist. Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed Ta deg en grandis og hold munn!Pizza er italiensk 😂 Anonymous poster hash: ea036...02e Det er virkelig en hån mot italienerne å sammenligne grandis med italiensk pizza. Eller kalle det pizza i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4acd1...7c4 Er det et hån mot italienere å sammenligne Dr Oetker pizza med Italia også da? Anonymous poster hash: 953c0...ff7 Ja. Anonymous poster hash: 4acd1...7c4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #28 Skrevet 28. oktober 2015 Håper da det blir flest norske retter. Så trist. Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed Ta deg en grandis og hold munn!Pizza er italiensk 😂 Anonymous poster hash: ea036...02e Ehhh ja? Hvorfor tror du jeg skrev det? Den mest spiste matretten i Norge er jammen meg fra et skummelt utenlandsk sted.... 😆 Kunnskapsløst. Anonymous poster hash: 0bd4c...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå