Gå til innhold

Hvor mye får dere i barnebidrag av far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med to barn og 70/30 fordeling?

Anonymous poster hash: 0aadb...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3990kr for 2 barn på 3 og 4år. Samvær hos far tors-man annenhver uke.

Anonymous poster hash: 6f01d...1ea

Skrevet

125000. Privat avtale

Anonymous poster hash: 9a81f...4fd

Skrevet

Hi her,Jeg har fått 3000 for 2 barn i alle år, 70/30. Men nå sier han at han ikke skal betale, for han er arbeidsledig? Jeg skal ringe NAV, men kan dette være riktig? Jeg tjener ikke mer enn han siden jeg studerer.

Skrevet

Ikke riktig vil tro han får et tilegg I arbeidsledighetstrygd for å forsørge barn, be nav regne ut. 3000 for 2 er ikke så mye

Anonymous poster hash: 8f6e1...ffb

Skrevet

125000. Privat avtale

125000??? Ethundreogtjuefemtusen? Hver mnd?

Hva i alle dager jobber han med???

Skrevet

3 barn fra 5-9 år, 80/20 deling.

Jeg får 3500kr, men siden far vet at han ifg navkalulatoren skulle betale 3000kr mer har han gått med på å betale 1000kr mer.

Men nå fikk vi brev om at nav ønsket å regne om bidraget så jeg er spent på hva utfallet blir..

Anonymous poster hash: 1067f...60a

Skrevet

125000. Privat avtaleAnonymous poster hash: 9a81f...4fd

Hva i alle dager jobber han med???Anonymous poster hash: 6f01d...1ea

haha, en null for mye ;)

Skrevet

125000. Privat avtaleAnonymous poster hash: 9a81f...4fd

Hva i alle dager jobber han med???Anonymous poster hash: 6f01d...1ea

haha, en null for mye ;)

Haha, ok :-P Regnet med det,men måtte jo spørre :-P

Skrevet

1 barn på 14, ingen samvær - kr 4200

Far er rasende på både meg og NAV.... :P

Anonymous poster hash: 31312...5b2

Skrevet

15000. Privat avtale og 3 barn. 2 på barneskole og en i bhg. Han har mye penger og tjener mye. I tillegg betaler han barnehage og SFO. Vi er venner og samarbeider, han stiller opp for barna. Jeg sparer mye til barna pga bidraget jeg får. Sparer til barna selvsagt

Anonymous poster hash: b2e27...ed7

Skrevet

Han har barnet 4 netter i mnd, får 3300kr.

Anonymous poster hash: 1b637...cea

Skrevet

Jeg har barnet 100% og får 1700,-

Far og jeg er enige og fornøyde med avtalen.

Anonymous poster hash: b0ba1...435

Skrevet

0kr. Samvær ca 3.-4.hver uke. Får 730kr i bidragsforskudd av nav

Skrevet

4000 for to barn. 80/20 ca.

Men ja, bidrag kommet jo an på lønn, så om bf er arbeidsledig med lav inntekt så kan han be om ny vurdering. I "verste" fall får du bidragsforskudd /minstebidrag fra nav. Tror det er rundt 900kr per barn.

Anonymous poster hash: 54c5f...22a

Skrevet

7000 to barn. 80/20.

Anonymous poster hash: 7e264...fde

Skrevet

Jeg har barna 100%. Barna møter far noen timer en gang i måneden/annenhver måned.

Får ingenting i bidrag. Får ikke av nav. Far bidrar med ingenting. Føles veldig urettferdig. 2 barn, 1 i barnehage.

Anonymous poster hash: ceac1...8d7

Skrevet

Kr 0. Kun sporadisk samvær.

Anonymous poster hash: e9b33...1a7

Skrevet

Vi har privat avtale. Ingen bidrag. Jeg får barnetrygden, og vi deler alle utgifter på 2. Dette er en fin løsning for oss. Da får jeg hjelp til at hun trenger, hun er 17 år og det blir litt forskjellige utgifter. Hun er hos sin far annenhver helg

Skrevet

Jeg har barna 100%. Barna møter far noen timer en gang i måneden/annenhver måned.

Får ingenting i bidrag. Får ikke av nav. Far bidrar med ingenting. Føles veldig urettferdig. 2 barn, 1 i barnehage.

Dette forstår jeg ikke.. Hvorfor får du ingen ting? Ikke bidragsforskudd engang?

Selv om far f.eks har liten inntekt så skal du jo ha et minstebidrag (bidragsforskuddet)?

Hvis ikke, betyr det at du tjener MASSE ift far? (Selv om jeg trodde han måtte betale ihvertfall noe for det..)

Skrevet

2 barn, de ser far maks en helg i måneden. Får 4800 kr nå, men det blir snart endret, og regner med at jeg får mer da. Far har mindre samvær og høyere inntekt enn ved sist beregning. Og jeg har samme lave inntekt.

Anonymous poster hash: 8e9b6...d75
Skrevet

Dette forstår jeg ikke.. Hvorfor får du ingen ting? Ikke bidragsforskudd engang?

Selv om far f.eks har liten inntekt så skal du jo ha et minstebidrag (bidragsforskuddet)?

Hvis ikke, betyr det at du tjener MASSE ift far? (Selv om jeg trodde han måtte betale ihvertfall noe for det..)

Jeg får heller ingen ting. Far er ikke bidragsdyktig. Forskudd fra NAV får jeg ikke, pga at jeg har for høy inntekt.

Anonymous poster hash: e9b33...1a7

Skrevet

Hi her,Jeg har fått 3000 for 2 barn i alle år, 70/30. Men nå sier han at han ikke skal betale, for han er arbeidsledig? Jeg skal ringe NAV, men kan dette være riktig? Jeg tjener ikke mer enn han siden jeg studerer.

Jeg håper da inderlig at han må betale mindre, han har jo mistet mye av inntekten!

Jeg får forøvrig ikke noe. Far er deltidsstudent og jobber deltid. Privat avtale.

Anonymous poster hash: 7e411...d43

Skrevet

1 barn på 5 år, hos sin far annenhver uke fra torsdag til søndag. Jeg får kr 15000 i måneden, og vi har privat avtale. Jeg har foreslått å senke bidraget da jeg har en årsinntekt på 1,5 millioner og trenger ikke bidraget, men far som tjener mer enn meg ønsker å bidra i det daglige utgiftene på barnet.

Anonymous poster hash: 614eb...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...