Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Anonymous poster hash: e7958...af5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Haha ups, går fort i svingene her!! 😂 Ikke SFO skulle det stå. Mannen min jobber offshore, gutten vår begynner på skole neste år, vi vurderer sterk å ikkje ha SFO. Det er da snakk om 2 uker da han er offshore at gutten må være hjemme 1.5/ 2t før jeg kommer hjem fra jobb. Noen andre som har hatt en slik løsning?? Veldig dyrt å betale fullt for SFO for to uker i SFO og 4 uker uten. Anonymous poster hash: e7958...af5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Vår hadde sfo første halvdel av det første skoleåret. Andre halvdel var han alene hjemme i 2t etter skolen. Gikk kjempefint! Nå skal det sies at han er veldig ansvarsfull og vi har naboer som er hjemme og var klar over ordningen;) Anonymous poster hash: 8af74...18f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Så lenge dere og gutten føler dere trygge og komfortable med denne løsningen, så tenker jeg at dere gjerne kan gå for den Hvis ikke, kanskje det er mulig å betale for halv plass på sfo? Jenta vår mente at hun ikke trengte å være på sfo, men jeg søkte likevel om full plass. Var litt bortkastet, for det gikk så bra å være alene en times tid hver dag, bortsett fra en dag i uken da de hadde kortdag på skolen. Da var hun på sfo. Så jeg endret til halv plass. Hun hadde mobiltelefon hjemme så hun kunne ringe om hun lurte på noe. Gikk også gjennom hva hun skulle gjøre hvis det skjedde noe. Vi hadde naboer som var hjemme i permisjon hun kunne gå til hvis det var noe. Men det ble det aldri behov for. Anonymous poster hash: 43b14...a13
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har førsteklassing i år, 39 førsteklassinger på kullet og bare 6 stykker som ikke er på sfo. Så her er sfo i 1.klasse en veldig viktig arena for å bli godt kjent med klassekamerater, bygge relasjoner og vennskap. Vi trenger ikke sfo fordi jeg er ufør, men datteren vår har halv plass og er der 3 ettermiddager i uken for å få være del av det sosiale der. Hun elsker sfo, det er jo der alle vennene er om ettermiddagen og de leker, er med på grupper (forming, gym o.l.) og har det veldig greit der. Vi har ikke full plass, og bruker ikke sfo helt til 4.klasse sånn som mange andre må, men i akkurat 1.klasse mener jeg sfo er ganske viktig. Det skal bygges vennskap som skal vare i 10 år på grunnskolen, og da er det kjipt å være hjemme alene mens alle de andre i klassen blir kjent med hverandre gjennom lek på sfo..... Anonymous poster hash: 0d01a...5b4
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har førsteklassing i år, 39 førsteklassinger på kullet og bare 6 stykker som ikke er på sfo. Så her er sfo i 1.klasse en veldig viktig arena for å bli godt kjent med klassekamerater, bygge relasjoner og vennskap. Vi trenger ikke sfo fordi jeg er ufør, men datteren vår har halv plass og er der 3 ettermiddager i uken for å få være del av det sosiale der. Hun elsker sfo, det er jo der alle vennene er om ettermiddagen og de leker, er med på grupper (forming, gym o.l.) og har det veldig greit der. Vi har ikke full plass, og bruker ikke sfo helt til 4.klasse sånn som mange andre må, men i akkurat 1.klasse mener jeg sfo er ganske viktig. Det skal bygges vennskap som skal vare i 10 år på grunnskolen, og da er det kjipt å være hjemme alene mens alle de andre i klassen blir kjent med hverandre gjennom lek på sfo..... Anonymous poster hash: 0d01a...5b4 Akkorat her er vennskap alt bygget da han går klassevis i bhg nå og har gjort de 3 siste årene. Bor i en liten bygd, har også min farmor 5 min unna hvis det skal være noe og han skal selvfølgelig ha en Tlf hjemme hvis det skulle være noe ☺️ Hi Anonymous poster hash: e7958...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå