Gå til innhold

Er det verdt og registrere CVen sin på NAV?

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt
Skrevet

Altså, jeg er arbeidssøker, men ikke  arbeidsledig. Jeg tenkte å registrere CV på NAV sine sider, slik at den er tilgjengelig for aktuelle arbeidsgivere, men er det virkelig noen som er er der og sjekker, og leter i NAV sin database? Tror dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo. Mange navkontorer jobber også med rekruttering.

Anonymous poster hash: 2765c...c86
Skrevet

Har hatt cv'en min på nav sine sider I mangen år. Har aldri hørt noe fra noen som har funnet cv'en min på nav.no

Men har fått endel "treff" på cv'en som jeg har på finn.no

Skrevet

Ja det er det verdt!Stadig flere Arbeidsgivere bruker nav og søker opp CV når di trenger folk!Det er da viktig at du registrerer nok kompetanseord som gir økt sjanse for at arbeidsgivere finner deg

Anonymous poster hash: aefc0...453

Skrevet

Jeg la inn min CV der i 2003. Glemte hele greia, fikk meg jobb rett etterpå. I 2010 fikk jeg en henvendelse fra noen som lurte på om jeg var interessert i et vikariat på noen få uker. Min CV ligger nok der fremdeles, men bortsett fra den ene henvendelsen så har jeg aldri hørt noe.

Men kanskje ikke så rart nå da, siden den ikke har vært oppdatert siden 2003 ;) Men jeg har utdannelse og erfaring som det er etterspørsel etter, så rart jeg aldri hørte noe den gangen.

Til Hi - det skader jo ikke å legge inn CV'en din der. Det kan være verdt det. Jeg har også hørt at en del arbeidsgivere har begynt å bruke sidene, for det å annonsere for arbeidsgiver er ganske dyrt, så er en del som ser etter andre løsninger. Litt avhengig av type jobb og bedrift.

Anonymous poster hash: 3c62b...7d8
Skrevet

Har hatt cven min der i kanskje 10 år og blitt ringt EN gang og spurt av en arbeidsgiver om jeg kunne søke på en jobb pga ingen søkere når den ble utlyst. Det var i fjor. Fikk komme på intervju men ble nr to til å få den så da fikk jeg den ikke. Har ikke vært arbeidsledig i 10 år selv om det kanskje høres sånn ut. Er ikke tidkrevende å ha den er, man registrerer cven og oppdaterer når det er noe å oppdstere. Enkelt og greit, kan være verd det :)

Anonymous poster hash: fa1fd...f89

Skrevet

Hadde CV der, vart kontakta av arbeidsgjevarar, fekk arbeid. Det er fleire år sidan no, aner ikkje om det er likeeins no. Det er sikkert og lokale skilnader.

Lykke til, det skadar nok ikkje å ha CV der?

Anonymous poster hash: 18062...581

Gjest Pusikatt
Skrevet

Takk for svar, sant som dere sier, det skader vel ikke å cv der, det KAN jo hende at noen en vakker dag leser den. Har registert meg nå.

Skrevet

Jeg har cv'n min på finn, og har fått flere henvendelser der. Skader ikke å legge det ut begge steder, lykke til :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...