Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har ingen feber, har ikke hatt på en uke. Går på antibiotika. Har hodepine hele dagen, til og med med paracet. Har knitring i brystet, og hveselyder. Rullende hoste uten at noe av grumset kommer opp. Farlig å trene? Anonymous poster hash: 96bce...621
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Vent nå for guds skyld til du er restituert da, en skikkelig lungebetennelse kan gjøre deg slapp og tungpustet i månedsvis, det hjelper ikke på tilhelingen at du presser deg på trening (hvordan orker du tenke på å trene når de knitrer i lungene og du sikkert blir anpusten bare av å gå opp trappa?). Gi kroppen tid til å bli frisk! Hilsen ei som fikk ME etter en kraftig lungebetennelse, jeg ble aldri helt frisk igjen. Anonymous poster hash: 48914...3d6
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Hvis du orker å trene må du være på bedringens vei! Jeg trente også når jeg hadde lungebetennelse. Den treninga besto av å gå så fort opp trappa at jeg ikke tissa på meg på vei til do... La kroppen få hvile du. Anonymous poster hash: 3aa24...dbf
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 La kroppen få hvile Anonymous poster hash: 6ba3f...820
februarprins2013 Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 la kroppen hvile,ellers kan du utvikle noe annet i lungene,husker ikke navnet
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Neida, er ikke sånn at jeg orker tanken på trening. Blir tungpustet av å gå opp trappa ja… Bare trenger å høre at man ikk skal trene selvom man ikke har feber. Sliter litt med å være treningsnakoman skjønner…. Hvor lang tid gir man det da? Anonymous poster hash: 96bce...621
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Kjenner til følelsen... Når du kjenner at du kan anstrenge deg uten å ville hoste eller bli veldig anpusten, så kan du begynne å trene FORSIKTIG Du vil jo ikke bryte ned kroppen, sant? Anonymous poster hash: 0c710...b60
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 At du i det hele tatt kan spørre om dette? I krisesituasjon ville jeg gått en kort tur med bikkja fordi jeg må, men ville aldri trent... Å trene når man er syk er som å be om og ikke bli frisk... Anonymous poster hash: 6871c...bd0
Ikkesåallerværst Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor skal du trene når du har lungebetennelse?
Ikkesåallerværst Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Neida, er ikke sånn at jeg orker tanken på trening. Blir tungpustet av å gå opp trappa ja… Bare trenger å høre at man ikk skal trene selvom man ikke har feber. Sliter litt med å være treningsnakoman skjønner…. Hvor lang tid gir man det da? Anonymous poster hash: 96bce...621 Du sliter nok ikke bare LITT med å være treningsnarkoman. Lungene dine er fulle av slim og snerk, du har redusert lungekspasitet og kroppen trenger det den får av luft til å bli frisk, ikke til å bruke krefter på trening. Legg deg under dyna og vent til knitringa har sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå