Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Hei.Har lyst til å hjelpe barnet mitt å bli litt bedre i fotball.No er han en av de dårligste på laget, og han vil ikke spille fotball på skolen og i fritida. Er vel ikkje gøy å alltid være den som er dårligst og aldri vinner i gull, sølv, bronse.Snakka med han i går, og han ville begynne å trene med oss foreldre, så han er motivert selv. Han liker å gå på fotball, trening og kamper, men vil altså ikke leke fotball ellers. Slik jeg ser det er det største problemet at han ikke tror han er god nok, så derfor sender han fra seg ballen med en gang, og gjerne helt tilfeldig hvem han sentrer til, og han springer mot ballen, men tror ikke selv at han skal klare å ta den, så det blir veldig halvhjerta. Vil gjerne ha tips til hvordan vi best hjelper han. Anonymous poster hash: 8a7db...6ba
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Viss han ikke liker å spille fotball i fritiden og skolen bør han kanskje begynne på en annen idrett? Ikke alle liker å sparke fotball. Hva med å finne noe han føler han mestrer? Anonymous poster hash: f5f15...ea8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Nå er jeg håndballtrener og ikke fotballtrener, men har to gutter som spiller fotball.. Øvelse og oppmuntring er stikkordene Ta med deg gutten på løkka og øv på skuddtrening, teknikk osv. La han skyte på deg mens du står i mål, lær gutten å løpe med ball. Be ham holde blikket mest mulig rett frem mens han løper med ball, men samtidig må han ha et halvt øye på ballen og et halv øye til siden for å se om lagkameratene er fri på kantene Begynn i det små Anonymous poster hash: 9c000...27a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Oppdatering fra HI Trente med gutten 3 dager på rad. Viste seg at han egentlig er god, men er for sjenert/tilbakeholden ilag med de andre barna. Så derfor velger han å være usynlig/ta liten plass. Var veldig spent om han ville vise seg fra sin beste side på turnering. Og det gjorde han til gangs. Jobbet som en helt, scora 5 mål. Neste dag fikk han sølv i gull,sølv og bronse i friminuttet og danket ut 4 gutter i klassen. Han som alltid har Vært dårligst i klassen. I kveld er det trening. Er kjempespent. Og veldig glad på min sønns vegne. Anonymous poster hash: 8a7db...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå