Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Altså, det kjennes som om det renner noe *der nede*, men det gjør ikke det!! Jeg er gravid uke 38+5. Det har vært sånn i ukesvis.. Nerver? Kjennes som om jeg er kald der, og det er vått. Ekkelt..... Noen som vet? Anonymous poster hash: 63cc5...6a8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Beuker du truseinnlegg e.l. slik at du vet om du er helt tørr? Noen lekker gradvis litt og litt fostervann. Ellers så kan det hende du såvidt driver og åpner deg, jeg fikk den følelsen sist av at det var fuktig og luftig. Sjekket hos jordmor og proppen hadde gått samt at jeg hadde 3 cm åpning Anonymous poster hash: 6faa7...18f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Beuker du truseinnlegg e.l. slik at du vet om du er helt tørr? Noen lekker gradvis litt og litt fostervann. Ellers så kan det hende du såvidt driver og åpner deg, jeg fikk den følelsen sist av at det var fuktig og luftig. Sjekket hos jordmor og proppen hadde gått samt at jeg hadde 3 cm åpningAnonymous poster hash: 6faa7...18f Jeg lekker ikke noe tror jeg nei, annet enn bittelitt utflod. Er det farlig å lekke fostervann? Hadde du rier da? Jeg har hatt maserier for endel dager siden, men annet enn det er det bare bittelitt murring. Har ikke blitt sjekket nedentil. Anonymous poster hash: 63cc5...6a8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Etter fødsel for over 7 år siden må jeg gå med Truseinnlegg hver eneste dag:/ føler meg ikke tørr og ren ellers :/ Anonymous poster hash: 61802...b06
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Etter fødsel for over 7 år siden må jeg gå med Truseinnlegg hver eneste dag:/ føler meg ikke tørr og ren ellers :/Anonymous poster hash: 61802...b06 Hva har det med meg å gjøre ? Anonymous poster hash: 63cc5...6a8
kristinehufine Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har det også sånn! Våknet tre dager i strekk og er våt i pysjbuksa! Må ha bind i natt.. Er 38+1...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har det også sånn! Våknet tre dager i strekk og er våt i pysjbuksa! Må ha bind i natt.. Er 38+1... Jeg er ikke våt. Jeg føler meg bare våt. Det er det som er merkelig Anonymous poster hash: 63cc5...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå