Gå til innhold

Hvilken vinterdress?? Didrikdson er for stiv synes jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 2 åring.

Hvem har dere valgt i år ? Vil ha en myk og VARM

Anonymous poster hash: 34a16...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken som helst annen? Det finnes mange alternativer til Didrikson.

Molo regnbuedress?

Anonymous poster hash: e4905...b58

Skrevet

Reima.

Det er den letteste dressen for små barn. God kvalitet, slitesterk når de er så små, varm og holder fint etter vask

Anonymous poster hash: 209c9...e78
Skrevet

Hvilken som helst annen? Det finnes mange alternativer til Didrikson.

Molo regnbuedress?

Anonymous poster hash: e4905...b58

Haha ja ! Såklart :) var bare ment som at den vil jeg helst ikke kjøpe selvom den ofte får best i test ;)

Skrevet

Ungene her har brukt Reima frem til skolealder. Myk og god når de små skal bevege seg ute med masse klær på.

Skrevet

Da sjekker jeg ut reima. Noen modell som anbefales ?:)

Skrevet

Isbjörn!

Anonymous poster hash: 4278e...6cf

Skrevet

Følger denne, vil også gjerne vite hvilken reima-modell som er bra til 2-åring!

Anonymous poster hash: e5950...8d9

Skrevet

Isbjörn!

Anonymous poster hash: 4278e...6cf

Den koster jo iver 2000 kr!! Galskap.

Skrevet

Tenson Bloming :) fikk best i test i en av testene. Ellers liker jeg Polarn o pyret godt

Har toåring selv..

Anonymous poster hash: ce866...4f6

Skrevet

Har også en 2-åring (tredje barnet) og har prøvd utallige dresser. Min personlige erfaring er at ingenting slår Reima Tec.

Anonymous poster hash: 154d2...b60

Skrevet

Lego 👍👍

Anonymous poster hash: cca49...f9c

Skrevet

Da sjekker jeg ut reima. Noen modell som anbefales ? :)

Følger denne, vil også gjerne vite hvilken reima-modell som er bra til 2-åring!

Småbarnsmodellen, den som er uten strikk i livet (går opp til str 98)

Også en fordel at den ikke har søm på innsiden av foten, da tapen har en tendens til å gnage hull på stoffet når beina gnis mot hverandre.

Ikke så veldig mange modeller som har det dessverre, så krever litt leting. Mulig at den modellen som heter Copenhagen er uten søm

http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Ytterkl%C3%A6r/Parkdresser-og-vinterdresser/Reimatec%C2%AE-dresser/c/1102?q=%3Arelevance%3Asize%3A92%3Asize%3A98%3Aseason%3AVinter&page=0

Anonymous poster hash: a2a95...f8b

Skrevet

Har også en 2-åring (tredje barnet) og har prøvd utallige dresser. Min personlige erfaring er at ingenting slår Reima Tec.Anonymous poster hash: 154d2...b60

Merkelig, for polarn o pyret holdt mitt barn bedre regulert temperaturmessig enn reimatec.... (Som hadde ull i "setet" og greier, bare tull)

Skrevet

Har også en 2-åring (tredje barnet) og har prøvd utallige dresser. Min personlige erfaring er at ingenting slår Reima Tec.Anonymous poster hash: 154d2...b60

Merkelig, for polarn o pyret holdt mitt barn bedre regulert temperaturmessig enn reimatec.... (Som hadde ull i "setet" og greier, bare tull)

Barn er jo forskjellige, det var derfor jeg presiserte at det var min personlige mening :)

Anonymous poster hash: 154d2...b60

Skrevet

Legotec liker jeg best :)

Skrevet

Vi hadde polarn o pyret i fjor, og jeg syntes den var klumpete. I tillegg har den fått bemerkninger i en av årets tester om at den både slipper inn fukt og er lite slitesterk.

Skrevet

Mange gode inspill:) tror jeg lander på reima copenhagen eller reima raanu.. Sistnevne var av dun og varmest!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...