Gå til innhold

Kollega som lyver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått drømmejobben, og trives utrolig godt! Det er innenfor mitt fagfelt, god lønn, nært hjemmet osv. Kunne nesten ikke blitt bedre.. Men!! Så er det en dame der (40-50 år) som er skåret i gleden. Hun lyver sånn! Hun vrir på ting som blir sagt, snor seg unna arbeidsoppgaver, baksnakker folk osv. Hun har blitt kalt inn på teppet før for lyvingen, og likevel fortsetter dette... Hvordan heve seg ovet det, og hvordan unngå at usannheter om hva jeg har gjort/sagt blir negativt for meg? I villrede her..,,.

Anonymous poster hash: 75edb...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå henne mest mulig. Pass på å ha god dialog med hva du gjør spesiel opp mot nærmeste leder. Skriv evt "dagbok" som du kan gå tilbake i for å sjekke hva dom ble gjort når etc. Litt vanskelig å råde når vi ikke kjenner arbeidsoppgaver eller i hvilke situasjoner denne dama lyver

Anonymous poster hash: 886c2...8ee

Skrevet

Unngå henne mest mulig. Pass på å ha god dialog med hva du gjør spesiel opp mot nærmeste leder. Skriv evt "dagbok" som du kan gå tilbake i for å sjekke hva dom ble gjort når etc. Litt vanskelig å råde når vi ikke kjenner arbeidsoppgaver eller i hvilke situasjoner denne dama lyver

Anonymous poster hash: 886c2...8ee

Tusen takk for gode råd! Jeg har en god tone med mellomleder, og skal unngå denne kollegaen så godt jeg kan, at bare vi to er sammen skal ikke skje.

Hi

Anonymous poster hash: 75edb...bd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...