Gå til innhold

26 år og kviser i hele ansiktet, brystet og ryggen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mer! Forsøkt alt jeg har kommet over på nett så nå har jeg bestilt time hos lege selvom jeg ikke tror han kan gjøre noe :( Gikk til hudlege for 5 år siden hvor jeg fikk lysbehandling, men det hjalp ingenting. Kvisene blir verre og verre for hver dag 😔 Hver gang jeg ser meg i speilet ser jeg bare en stygg og ekkel kjerring. Prøver å si noe positivt til meg selv, men ender alltid med å tenke "fy faen, så stygg du er!" 😔

Anonymous poster hash: 4624e...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp over legen og gå rett til privat hudlege. Du kan få resept på isotretinoin, som tar krisene for godt. Er bare hudlege som kan skrive ut. Hard kur, men det eneste som fungerer. Går på den selv nå, og det er helt fantastisk.

Anonymous poster hash: 84933...04f

Skrevet

Har ingen hudlege her man kan gå til uten henvisning :( Hva er det med den kuren som gjør at det er en hard kur?

Anonymous poster hash: 4624e...d1d

Skrevet

Min far var veldig plaget med kviser. Hos han kunne de bli så store at han måtte operere de bort.

Han har fortsatt litt kvisete og fet hud. Men etter å ha prøvd hundrevis av kremer og behandlinger har han funnet en som fungerer. Og han føler seg bedre enn noen sinne i en alder av 50.

Han måtte endre kosthold helt. Kun rene produkter. Sunt. Mye fiber og frukt og nøtter som er bra for huden. Drikker mest vann. Sjeldent noe annet.

Har en drøss med aloe Vera planter hjemme. Han knekker av en bit og smører i ansiktet med den rene salven direkte fra planten. Surrer du plastfolie rundt etter bruk kan du ha biten lenge før du må knekke av en ny bit.

Han bruker en rense serie han har kjøpt hos hudspesialist som han renser huden med morgen og kveld. Avslutter med å smøre med krem.

Han er mye ute i frisk luft. Så går han jevnlig til hudspesialist en å får behandling g og massasje av hun.

Anonymous poster hash: 33f93...583

Skrevet

Tørker ut huden. Hadde lest meg opp på forhånd, og var klar for en tøff runde. Mange som får ganske kraftige bivirkninger, tørre øyne, stølhet mm. Jeg har ikke merket noe, bare tørre lepper. Smører huden med effaclear h, som man får på apoteket. Kremen er laget for de som får behandling som kan virke uttørkende på huden. Blitt avhengig av elizabeth armen 8 h lipbalm, må smøre fler rangert i døgnet. Men krisene forsvinner! Og de blir mest sannsynlig borte for godt! De aller fleste er kvitt problemet permanent. Ganske langvarig kur, 3-4 mnd. Huden blir tynn, så høsten er perfekt tid å gå på kuren. Be om henvisning til legen, han vil mest sannsynlig prakke på deg noe antibiotika, som ødelegger magen og ikke fungerer.

Anonymous poster hash: 84933...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...