Gå til innhold

Idioten på luksusfellen nå😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har 750 000kr i kredittkortgjeld å er 22 år. Han har svindlet sin søster og mor slik at han er politianmeldt for de forholdene. 1mnd etterpå da Silje og Halgeir kommer tilbake har han solgt unna ting men droppet å betale gjelden å heller reist på seiltur. De anbefaler han å søke om verge for sin egen økonomi.

Går det an å være så idiot?? Kjenner heg blir forbanna på slike egoistiske drittunger!!

Flere som så dette?

Anonymous poster hash: 7379d...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orket ikke. Blir bare forbanna.

Anonymous poster hash: 0a2f8...ea6

Skrevet

Han har 750 000kr i kredittkortgjeld å er 22 år. Han har svindlet sin søster og mor slik at han er politianmeldt for de forholdene. 1mnd etterpå da Silje og Halgeir kommer tilbake har han solgt unna ting men droppet å betale gjelden å heller reist på seiltur. De anbefaler han å søke om verge for sin egen økonomi.

Går det an å være så idiot?? Kjenner heg blir forbanna på slike egoistiske drittunger!!

Flere som så dette?

Anonymous poster hash: 7379d...6e9

Finnes mange slike på marknaden.

Anonymous poster hash: eb624...72f

Skrevet

Jeg tenkte at han må feile noe jeg. Friske/normale/oppegående folk blir knust av dårlig samvittighet av å drive på slik. Han må mangle litt bakkekontakt.

Er jo mange diagnoser som fører det med seg, bipolar i maniske perioder feks..

Anonymous poster hash: ec212...2f9

Skrevet

Syntes synd på han jeg, sånne mennesker som det der ender enten som rusmisbrukere eller kriminelle om de ikke får veldig god oppfølging og hjelp.

De sa det jo i programmet også, han har hele oppveksten slitt med adhd, vært syndebukk på skolen osv, han hadde null selvtillit og følte seg som et ubrukelig menneske som ikke fortjente at folk var glad i han. Eneste gangen han følte seg lykkelig og kul var når han brukte penger, og han var blitt helt avhengig av den "boosten".

Det er ikke vanlig at en gutt på 22 år trenger økonomisk verge og må gå til behandling hos psykolog for sin shoppeavhengighet, han trengte mye mer hjelp enn det de to økonomene kunne gi han.

Anonymous poster hash: c30d2...309
Skrevet

Er glad de ikke gav han gaver i alle fall......

Anonymous poster hash: 0b22a...0f5
Skrevet

Jeg tenkte at han må feile noe jeg. Friske/normale/oppegående folk blir knust av dårlig samvittighet av å drive på slik. Han må mangle litt bakkekontakt.

Han har ADHD..... Og impulshandlinger er jo et kjennetegn på den diagnosen! Han klarer nok ikke ta kontrollen på sin økonomi uten en verge.

Anonymous poster hash: ec404...b6d

Skrevet

Han har ADHD..... Og impulshandlinger er jo et kjennetegn på den diagnosen! Han klarer nok ikke ta kontrollen på sin økonomi uten en verge.

Forklarer en del. Jeg så ikke starten.

Tenkte egentlig på adhd, da min bror var liknende før han fikk medisiner. Men her inne føler jeg man blir hudflettet om man foreslår adhd hos noen som har store problemer føler jeg.

Skrevet

Adhd eller ikke, det er lov å vokse opp. Jeg mener foreldrene må ta noe av skylden, ikke pokker om min 22-åring hadde bodd hjemme. Og i alle fall ikke etter å ha svindlet meg. 

Skrevet

Han må være syk og mangle totalt impulskontroll. ikke sikkert han er drittsekk, men syke mennesker som alkoholikere, overspisere, narkomane osv kan ikke la være å gjøre den handlingen de er avhengig av å gjøre. For ham er det vel å bruke penger som full sjømann.

Skrevet

Han gikk i altfor trange bukser.

Anonymous poster hash: 5db4d...028
Skrevet

Jeg fikk ikke med meg slutten. Klarte han ikke å ta seg sammen en mnd engang?

Han virket jo så oppriktig fortvilet i møte med familien og kjæresten.

Hvilken forklaring ga han på seilturen da?

Skrevet

De aller færreste som har økonomiske problemer har verken ADHD eller andre diagnoser, men at han har svindlet sin mor og søster, i tillegg til at han stiller opp på TV slik og gir et inntrykk han nå aldri blir kvitt senere i livet, det skal jeg være enig i at tyder på at noe er serriøst galt...

Anonymous poster hash: e866f...c79
Skrevet

Han må være syk og mangle totalt impulskontroll. ikke sikkert han er drittsekk, men syke mennesker som alkoholikere, overspisere, narkomane osv kan ikke la være å gjøre den handlingen de er avhengig av å gjøre. For ham er det vel å bruke penger som full sjømann.

Dette stemmer nok. Han plages nok veldig innvendig, men klarer ikke å stå i de vonde følelsene eller motstå innfall.

Anonymous poster hash: e866f...c79

Skrevet

Tenkte egentlig på adhd, da min bror var liknende før han fikk medisiner. Men her inne føler jeg man blir hudflettet om man foreslår adhd hos noen som har store problemer føler jeg.

Hvorfor er adhd synonymt med ræva oppførsel og idioti? Man er ikke dum selv om man har den diagnosen, joda, enkelte er faktisk idioter, men det er en haug med personer uten diagnosen også.

Skrevet

Hvorfor er adhd synonymt med ræva oppførsel og idioti? Man er ikke dum selv om man har den diagnosen, joda, enkelte er faktisk idioter, men det er en haug med personer uten diagnosen også.

Selvfølgelig.

Det finnes idioter som har adhd. Det finnes idioter som ikke har adhd. Det finnes mennesker med adhd som ikke er idioter. Og det finnes mennesker uten adhd som ikke er idioter.

Godkjent nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...