Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Fikk tidligere noe som minnet om intense menssmerter, på tross av at jeg var ferdig med mens i helga. Nå i kveld har det kommet og godt i tak. På det sterkeste er det like intenst som rier. Hva kan det være? Tarmen? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 1900a...637
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg skryter på meg kolikk innimellom med sånne smerter du beskriver. Blir forstoppet pga tabletter å legger ikke merke til deg før jeg får "rier". Anonymous poster hash: 1a70d...61e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg skryter på meg kolikk innimellom med sånne smerter du beskriver. Blir forstoppet pga tabletter å legger ikke merke til deg før jeg får "rier". Anonymous poster hash: 1a70d...61e Takk sikkert noe sånn. Anonymous poster hash: 1900a...637
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg får sånne rielignende smerter når jeg er tilstoppet og må på do... De kommer i tak på 5-10min, og er like vonde som rier... Ender med at jeg må på do og gjøre nr 2. Var kjempegøy å få det 3uker etter fødsel, med fødselsminnene friskt i minne.. Nå er det ikke såå ille å få det, men det er en konstant påminnelse om at det holder med 2barn. Anonymous poster hash: 308e9...bfe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg får sånne tak når jeg må bæsje hvis jeg prøver å holde meg. Men ikke så vondt som rier da... Anonymous poster hash: 02175...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå