Gå til innhold

2 åring som sier "slemme" ting hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabogutten.. Verdens søteste gutt, men han sier bare slemme ting! Jeg passe han en del og ser han ofte med foreldrene. "Du er dum", "du er teit", "du er stygg"... Han er spinnvill og herjer noe voldsomt. Kaster rundt seg med ting og slår mye! Blir helt svett av han! Jeg gir jo beskjed når jeg passe han, men det preller av. Foreldrene bryr seg ikke virker det som. Vet ikke om jeg skal blande meg heller?

Anonymous poster hash: 066ad...769

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Som de gamle sjunge, så kvitre de unge... Hvem i all verden har snakket slik til toåringen?! Dét lurer i alle fall jeg på.

Skrevet

Sønnen min sier også slike gloser.

Det går i :du er dum,dumming,du er en bæsj,du ser ut som en promp...

Flere gutter på avdelingen hans holder også på sånn,de begynte nå nylig.

En av de har vel plukket det opp fra et eldre søsken eller noe slikt, antar jeg,og så er det så spennende med nye ord,fordi disse ordene gjerne gir en reaksjon fra andre. Da er det jo desto mer spennende.

Det er en fase og det går over. De sier ihvertfall det i vår barnehage,og de bare overser den slags prating.

Dette er barn som fylte/fyller 3 år i år.

Og min sønn er også en virvelvind. Han klarer ikke sitte i ro.Han må hoppe og sprette,danse og klatre på alt,overalt,alltid. Å minne han på å sitte i ro hjelper maks 2 minutter om gangen.

Han har enormt med energi i den lille kroppen, og jeg misunner han faktisk litt.

Han er også midt i den verste trassinga nå,så han kan også finne på å slå,dytte,velte og kaste ting,hyle en halvtime fordi han ikke fikk godteri og en hel del annet.

Da får han tilsnakk,og må si unnskyld og evt rydde opp det han kastet/veltet.

Ingen som er bekymret her,hverken faglærte eller ufaglærte :-)

Anonymous poster hash: 05bd0...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...