Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har ikke prøvd i så veldig mange måneder, men jeg klarer ikke finne EL med billigtester... Jeg har ikke prøvd med Clearblue, siden de er så dyre, og jeg har uregelmessig syklus så jeg må teste i mange flere dager enn en vanlig pakke for å være sikker på å fange opp EL. Forrige mnd fikk jeg svakt utslag, som gradvis ble sterkere i løpet av 3-4 dager, men strekene ble aldri like sterke. Denne mnd hadde jeg helt blank test i forigårs, svak strek i går, og helt blank igjen i dag? Jeg måler både på ettermiddag og sent på kvelden (bruksanvisningen sier vel mellom kl 14 og 20). Hva er deres erfaring? Anonymous poster hash: e8fa0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Liker dem bedre enn cb. Men når jeg ser at strekene begynner å bli sterkere, måler jeg morgen og kveld. Noen har veldig kort LH-topp, og må måle flere ganger i døgnet for å få helt positiv test. Dersom du har nesten like sterke streker, har du nok hatt en LH-topp. Man trenger ikke å få el av en LH-topp, men tror flertallet får det. Dersom du måler basaltemp i tillegg, vil du kunne se om el har vært. Da vil tempen holde seg høy i minst tre påfølgende dager. Anbefaler temping i tillegg. Anonymous poster hash: b76e7...4d5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Takk! Jeg vet at temping egentlig er best, men jeg hadde håpet å slippe det... Har mer enn nok å gjøre om morgenen likevel, og prøver å få sove litt lengre om morgenen i helga, og man skal vel helst måle på samme tidspunkt hver dag. Anonymous poster hash: e8fa0...a45
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Takk! Jeg vet at temping egentlig er best, men jeg hadde håpet å slippe det... Har mer enn nok å gjøre om morgenen likevel, og prøver å få sove litt lengre om morgenen i helga, og man skal vel helst måle på samme tidspunkt hver dag. Anonymous poster hash: e8fa0...a45 Jeg putter termometeret i munnen mens jeg tisser om morgenen 😂 Lite stress 😂 Mer styr med el-testing om morgenen. Anonymous poster hash: b76e7...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå