Gå til innhold

Handydamer - jeg trenger tips til limfjerning etter tapetfjerning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at tapeten er fjernet er det noen kladder med hvit lim noen steder på veggen. Har noen tips til hvordan jeg får den bort? Noen slags limfjerner, eller rødsprit, whitesprit etc? Gjerne det jeg allerede har i skapet :)

Anonymous poster hash: 95e2a...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neglelakkfjerner tar det meste :-) Eller prøv white spirit.

Skrevet

Dampmaskin fungerer bra. Billig på clasohlson

Anonymous poster hash: aaf42...102
Skrevet

Vann og svamp👍Fukt limet og dra av

Skrevet

jeg pusser opp en del, og bruker sterkt salmiakk vann med en dusj grønnsåpe, sprayer det på, lar det virke og skaper det bort med en tapeskrape.

Anonymous poster hash: 7dbe8...36d

Skrevet

Skraper det av

Anonymous poster hash: 7dbe8...36d

Skrevet

Hårføner, smelte det bort.

Anonymous poster hash: 230e2...127
Skrevet

Jeg fikk masse limrester etter pakketeip på vaskemaskinen min. Brukte en svamp med eddikvann, og limet gikk bort lett som en plett. Eddik og vann, altså. :)

Anonymous poster hash: 25eba...d34

Skrevet

Dette er ikke lim etter tapeten, alt det er borte. Dette er en ekstra lim som er brukt. Den er hvit og hard. Jeg har brukt fukt for å fjerne tapeten og det gitt ganske lett, men denne limen ble sittende igjen på veggen.

hi

Skrevet

Jeg fikk masse limrester etter pakketeip på vaskemaskinen min. Brukte en svamp med eddikvann, og limet gikk bort lett som en plett. Eddik og vann, altså. :)Anonymous poster hash: 25eba...d34

Jeg brukte eddikvann til å fjerne tapeten, og det meste forsvant, men ikke denne ekstra limen som er smurt på noen steder.

Skrevet

Jeg fikk masse limrester etter pakketeip på vaskemaskinen min. Brukte en svamp med eddikvann, og limet gikk bort lett som en plett. Eddik og vann, altså. :)Anonymous poster hash: 25eba...d34

Jeg brukte eddikvann til å fjerne tapeten, og det meste forsvant, men ikke denne ekstra limen som er smurt på noen steder.Anonymous poster hash: 95e2a...ba4
hi

Skrevet

Prøv med slipe papir evt hvis det er hardt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...