Gå til innhold

Papidukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt papirdukker og klær? Jeg vil ha sånne som hun må klippe ut selv. Jeg har funnet slike jeg kan skrive ut selv. Men jeg vil ha litt tykkere ark og at dukkene er litt solide.

Jeg elsket disse da jeg var liten og tror min jente synes det hadde vært stas å klippe ut og leke med.

Anonymous poster hash: 268d0...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt masse papirdukker, det var absolutt stas her. Du kan jo bare printe ut og lime på tynn papp?

Skrevet

Akkurat nå er printeren kaputt. Jeg er nok ute etter en qickfix angående dette ;)

Så på den fra sprell, men den er for "voksen" for henne. Hun liker mer barnlig og kjoler.

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Jeg jobber i bokhandel og vi pleier alltid ha papirdukker i hylla ved siden av malebøkene...

Anonymous poster hash: ce552...916
Skrevet

Jeg har funnet papirdukker i bokhandel, lekebutikk, dagligvaren (de har hatt slike aktivitetsbøker innimellom) og nille. Lurer på om jeg har sett på Europris også.

Det er nok muligens slik som de har i perioder, og de er i ulik kvalitet. Jeg hamstret papirdukker da jeg fant i en bokhandel for mange år siden. Da var første barnet mitt baby enda, så de tok det mange år siden jeg viste henne. Det var nemlig de samme papirdukkene som min mor hadde som jeg fikk leke med når jeg var liten. Så de har igrunn vørt mest stas for meg. Ungene har lekt litt med de.

Kjøpte noen på sprell for mange år siden, de var veldig tykke og med skikkelig barnevennlige klær. Små hender klarte ikke å ødelegge.

Anonymous poster hash: 7a88e...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...