Kathrine. Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Hei. Har begynt å tenke på neste års vinterferie. Tenker kanskje Thailand. Noen råd til sted og opplevelser for førstegangsreisende til Thailand? Vil gjerne ha med meg litt kultur i tillegg til badeferie. Reiser med barn i 6 årsalderen og har kun 1 uke til disposisjon. Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Koh Samui eller Phuket er flott for barnefamilier. Ikke ri på elefanter. Søk opp skikk og bruk i Thailand og følg den. Sterk solkrem til barnet. Ikke gå inn i templer med bare skuldre, bar mage, bare knær osv. Anonymous poster hash: d4d87...5bd
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Ville ikke dratt til Thailand i bare for en uke. Har du mulighet for 10 dager?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Det var kort tid. Hua Hin er fint. Elefantsafari i nasjonalparken kan anbefales. De har endel flotte vannparker. Spise middag på stranda. Tempelbesøk, husk at kvinner aldri får røre en munk, også er det noen steder i tempelet man ikke får trå. Jeg fikk gå inn med bare skuldre... Båttur å se delfiner var moro. Apekatter på stranda litt halvmoro... Anonymous poster hash: e748e...da2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Det var kort tid. Hua Hin er fint. Elefantsafari i nasjonalparken kan anbefales. De har endel flotte vannparker. Spise middag på stranda. Tempelbesøk, husk at kvinner aldri får røre en munk, også er det noen steder i tempelet man ikke får trå. Jeg fikk gå inn med bare skuldre... Båttur å se delfiner var moro. Apekatter på stranda litt halvmoro... Anonymous poster hash: e748e...da2 Gå ikke på stranda på onsdager, alternativt allier deg med et skikkelig sted (ofte fine steder med høy standard), stranda er nemlig stengt 😳 Anonymous poster hash: e748e...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå