Gå til innhold

Førstegangsreisende til Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har begynt å tenke på neste års vinterferie. Tenker kanskje Thailand.

Noen råd til sted og opplevelser for førstegangsreisende til Thailand? Vil gjerne ha med meg litt kultur i tillegg til badeferie. Reiser med barn i 6 årsalderen og har kun 1 uke til disposisjon.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koh Samui eller Phuket er flott for barnefamilier.

Ikke ri på elefanter. Søk opp skikk og bruk i Thailand og følg den.

Sterk solkrem til barnet.

Ikke gå inn i templer med bare skuldre, bar mage, bare knær osv.

Anonymous poster hash: d4d87...5bd

Skrevet

Ville ikke dratt til Thailand i bare for en uke. Har du mulighet for 10 dager?

Skrevet

Det var kort tid. Hua Hin er fint. Elefantsafari i nasjonalparken kan anbefales. De har endel flotte vannparker. Spise middag på stranda. Tempelbesøk, husk at kvinner aldri får røre en munk, også er det noen steder i tempelet man ikke får trå. Jeg fikk gå inn med bare skuldre... Båttur å se delfiner var moro. Apekatter på stranda litt halvmoro...

Anonymous poster hash: e748e...da2

Skrevet

Det var kort tid. Hua Hin er fint. Elefantsafari i nasjonalparken kan anbefales. De har endel flotte vannparker. Spise middag på stranda. Tempelbesøk, husk at kvinner aldri får røre en munk, også er det noen steder i tempelet man ikke får trå. Jeg fikk gå inn med bare skuldre... Båttur å se delfiner var moro. Apekatter på stranda litt halvmoro...

Gå ikke på stranda på onsdager, alternativt allier deg med et skikkelig sted (ofte fine steder med høy standard), stranda er nemlig stengt 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...