Gå til innhold

Angst, depresjon og PTSD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med denne kombinasjonen?

Anonymous poster hash: 11f88...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fler enn du tror ☺️

Anonymous poster hash: 0c092...69c

Skrevet

Noen som kan dele litt?

Sliter så jævlig med det, blitt bare verre og verre ... Venter på utredning...

Skrevet

Ingen???

Skrevet

Joda, du er ikke alene. Det største skrittet for meg og den vanskligste perioden for meg, var da jeg innså selv at jeg faktisk hadde denne problematikken. Det å innse at man har vært et offer for noe og det man følgelig føler på grunn av dette; det mørke man drar med seg og følelsen av tomhet og sorg, at det ikke er normalt og at man kan slippe å ha det slik døgnet rundt, var det tyngste. 

Anonymous poster hash: 2d8fa...a9d
Skrevet

Joda, du er ikke alene. Det største skrittet for meg og den vanskligste perioden for meg, var da jeg innså selv at jeg faktisk hadde denne problematikken. Det å innse at man har vært et offer for noe og det man følgelig føler på grunn av dette; det mørke man drar med seg og følelsen av tomhet og sorg, at det ikke er normalt og at man kan slippe å ha det slik døgnet rundt, var det tyngste. 

Må bare få si at angst og depresjon ofte følger ptsd. Det betyr ikke at du har diverse diagnoser. Og for å tulle det til enda mer, kan man ha angst med depressive symptomer, eller en depressiv lidelse med angst som symptom. Med andre ord, slapp av, det meste er normalt og håndterbart om man får hjelp eller selv klarer å finne mestringsstrategier. 

Skrevet

Må bare få si at angst og depresjon ofte følger ptsd. Det betyr ikke at du har diverse diagnoser. Og for å tulle det til enda mer, kan man ha angst med depressive symptomer, eller en depressiv lidelse med angst som symptom. Med andre ord, slapp av, det meste er normalt og håndterbart om man får hjelp eller selv klarer å finne mestringsstrategier. 

Signerer denne.

Og ja, jeg har hatt dette tidligere. Det ble da gradvis bedre.

Anonymous poster hash: 9c1f1...835

Skrevet

Jeg har ikke fått diagnosen enda. Har gått til psykolog og en annen behandling og er bedre allerede

Det verste for meg var tiden før jeg gikk til fastlegen og de første timene i behandling, etter det har det lettet og jeg har mange fine dager.

jobber 60 %

Anonymous poster hash: dcf4d...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...