Gå til innhold

Kjenner ikke noe mer i magen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er seks uker på vei. Har jevnlig hver dag hatt små murringer i magen, ilinger i lår og hofte, og andre sånne "småtegn" på at det vokser noe inni der :)

Men nå har det gått to dager uten noen ting.. Akkurat det med kvalme, ømme bryster osv bekymrer jeg meg ikke for, vet mange ikke får symptomer.

Men akkurat murring o.l i magen, er det vanlig at det plutselig stopper sånn?

Tørr ikke dra på UL heeelt enda, tilfelle det er for tidlig og de ikke ser hjertebank, da blir eh bare 100 ganger mer nervøs

Hilsen overnervøs mor :)

Anonymous poster hash: e1bdb...693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt :)

Anonymous poster hash: 3c36e...815

Skrevet

Skjønner godt at du er overnervøs:) Er det jeg også!

Jeg er ni uker på vei nå og hadde svært mye murringer og magevondt i begynnelsen. Fikk jo panikk når det begynte å gå over! Det gikk noen dager hvor smertene kom og gikk, men siden ca uke 7 har jeg ikke hatt noe særlig smerter. 

Jeg har ikke vært på UL enda (skal om et par uker fordi jeg hadde så mye smerter ironisk nok), men jeg tror nok alt er bra. Det er helt vanlig at det vekster i rykk og napp! Jeg har ligamentsmerter, vonde bryst og kvalme i tillegg da. 

Men det er helt normalt altså :) 

Anonymous poster hash: b0888...5af
Skrevet

Godt å høre! :D

Anonymous poster hash: e1bdb...693

Skrevet

Bortsett fra menssmerter i noen dager når jeg egentlig skulle hatt mensen første gang kjente jeg så og si ingenting før babyen begynte å sparke i uke 23-24. Så ta det med ro! Det er nok helt bra 😊😊😊

Skrevet

Du er nettopp blitt gravid, slutt å kjenn etter. Du kommer til å få et laaaaaangt svangerskap.

Anonymous poster hash: f7f93...202

Skrevet

Du er nettopp blitt gravid, slutt å kjenn etter. Du kommer til å få et laaaaaangt svangerskap.

Anonymous poster hash: f7f93...202

Haha, samme som svarte meg på mitt innlegg. Hvorfor er det ikke lov å bekymre seg om man er kort på vei? Er det en grense på hvilket trimester man får lov til å bli bekymra? Ingen har lyst til å oppleve å miste og derfor er mange bekymra. Get over it og la være å kommentere hvis det irriterer deg.

Anonymous poster hash: 68b76...eaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...