Gå til innhold

Farmen marte :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine favoritter var til og begynne med Erling,silje og anja, nå er erling ute og etterhvert har jeg funnet ut at jeg ikke liker Silje så godt heller, og spesielt ikke etter hun idag presser Marte til og velge Andrè,mener at dette skal storbonden få velge selv, tror jeg blir veldig fan av Marte hvis hun overser dem,hvis ikke så vil jeg føle at hun er enda svakere.

Hva tror dere hun gjør? min magefølelse sier at hun dessverre kommer til og velge Anja og jentekamp,fordi er jo jentene hun bør få ut.

og hvem er deres favoritter og hvem liker det ikke? Akkurat nå liker jeg Anja ,Marte,Eiliv og øystein best,Liker IKKE Mats og Silje ! Ikke noe meninger om Andrè.Mette eller Charlotte, de er liksom midt i mellom, jeg verken liker de eller misliker de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker hvertfall ikke Anja, hun eier jo ikke selvinnsikt og oppfører seg ofte utrolig barnslig.

Skrevet

digger hu :) men alle mener jo forskjellig,men håper at hun ikke ryker,men er ikke så lett for henne heller når hun blir stengt ute hele tiden

Skrevet

Hu stenger jo seg selv ute.

Skrevet

Syns hvertfall Silje og ho gamle er skikkelig slitsomme. Syns den "familie"-greia er skikkelig teit og ekskluderende. Silje snakker altfor mye og skal blande seg i alt. Ho gamle virker litt småfull.

Liker Marte, Eilev og Øystein.

Anonymous poster hash: 61a68...3ab
Skrevet

da er vi enig om og være uenig :D

Skrevet

Syns hvertfall Silje og ho gamle er skikkelig slitsomme. Syns den "familie"-greia er skikkelig teit og ekskluderende. Silje snakker altfor mye og skal blande seg i alt. Ho gamle virker litt småfull.

Det er jeg helt enig i, Synes egentlig Mette virker så koselig,men hun er egentlig ikke det,men hun er bedre enn Silje. som du sier så blander hun seg alt for mye. 

liker de samme vi da,uten om anja

Skrevet

Det er jeg helt enig i, Synes egentlig Mette virker så koselig,men hun er egentlig ikke det,men hun er bedre enn Silje. som du sier så blander hun seg alt for mye. 

Hvem er Mette?

Skrevet

Enig med deg. Den familie greia er utrolig pinlig, kleint og veldig ekskluderende. Marit virker bare slem

Anonymous poster hash: acda0...48a

Skrevet

Min favoritt er Marte!

Anja fortener ikke å vinne iallfall!! Hun gjør jo ingenting annet enn å syte og klage! Føler seg ekskludert? Det er iallfall hennes skyld! Håper hun blir valgt til førstekjempe!

Anonymous poster hash: f1286...486

Skrevet

Hvem er Mette?
Tror de mener Marit?
Skrevet

Enig med deg. Den familie greia er utrolig pinlig, kleint og veldig ekskluderende. Marit virker bare slem

Synes Marit virker kul jeg 😅

Men enig i at familiegreia er litt merkelig.. Ble bedre da Mari røyk ut, men likevel..

Skrevet

Øystein og Eilev er smarte. Jobber hardt, og holder seg litt i bakgrunnen enn så lenge! Syns "familien" er sjarmerende. Silje virker kanskje som hun blander seg litt, men jeg syns det står respekt av å stå for det man mener! Hun eldste der inne virker søt spør du meg. Jeg hadde nok likt henne godt om jeg var der inne. De fleste virker ok. Men Andre og Anja hadde irritert meg! Andre skulle jeg klart å komme overens med. Hadde lest han med en gang, holdt meg inne med han men likevel litt på avstand. Anja hadde gått meg på nervene sånn som hu holder på. Jobber ikke, sover og somler...

Skrevet

Det er vi nok ikke 😅 hvis du ikke skjønner at Anja ikke har selvinnsikt og ekskluderer seg selv, er du ikke mye menneskekjenner hvertfall 🙈 Hu var en elendig storbonde og hu kunne fint samarbeidet med Silje om sekken om hun bare hadde villet. Å ha ansvar for noe handler ikke om å piske de andre rundt eller være en diktator. Jeg har jobbet som leder i mange år og var alltid glad for inititativ og arbeidslyst (som Silje viser). Jeg hadde vært en elendig leder om jeg furtet hver gang noen følte ansvar for en ting som var "mitt ansvar". Så min konklusjon om Anja er at hun både er en elendig leder og en lat og kranglete undersått.

Skrevet

Øystein og Eilev er smarte. Jobber hardt, og holder seg litt i bakgrunnen enn så lenge! Syns "familien" er sjarmerende. Silje virker kanskje som hun blander seg litt, men jeg syns det står respekt av å stå for det man mener! Hun eldste der inne virker søt spør du meg. Jeg hadde nok likt henne godt om jeg var der inne. De fleste virker ok. Men Andre og Anja hadde irritert meg! Andre skulle jeg klart å komme overens med. Hadde lest han med en gang, holdt meg inne med han men likevel litt på avstand. Anja hadde gått meg på nervene sånn som hu holder på. Jobber ikke, sover og somler...

André har jo mest humørsvingninger. Han skulle jeg også taklet, tror jeg. Han viser også gode sider av seg selv, blir rørt osv

Anja er mye vanskeligere å få tak på. Hun minner meg mye om personer jeg kjenner i virkeligheten som det er umulig å ha et godt forhold til.

Skrevet

Det er vi nok ikke 😅 hvis du ikke skjønner at Anja ikke har selvinnsikt og ekskluderer seg selv, er du ikke mye menneskekjenner hvertfall 🙈 Hu var en elendig storbonde og hu kunne fint samarbeidet med Silje om sekken om hun bare hadde villet. Å ha ansvar for noe handler ikke om å piske de andre rundt eller være en diktator. Jeg har jobbet som leder i mange år og var alltid glad for inititativ og arbeidslyst (som Silje viser). Jeg hadde vært en elendig leder om jeg furtet hver gang noen følte ansvar for en ting som var "mitt ansvar". Så min konklusjon om Anja er at hun både er en elendig leder og en lat og kranglete undersått.
Til leder å være er du såpass lite intelligent at du ikke skjønner hva "enig om å være uenig" betyr... Djiiises😂😂

Anonymous poster hash: 60aca...702

Skrevet

Til leder å være er du såpass lite intelligent at du ikke skjønner hva "enig om å være uenig" betyr... Djiiises😂😂

Anonymous poster hash: 60aca...702

Det handler om å tolerere hverandres meninger. Hva trodde du?

Skrevet

Hjelp.

Anonymous poster hash: 344ea...357

Skrevet

Litt skummelt for Anja å presentere seg på den måten hun gjør. Jeg hadde ikke ansatt henne hos meg om hun søkte jobb hvertfall! Virker furten og lat...
Skrevet

Nei håper egentlig at Eiliv eller Øystein vinner til slutt :) men liker Anja,vet ikke hvorfor men jeg hadde nok komme veldig godt til overs med henne,men folk må jo få mene det de vil :). Mente selvsagt Marit :)

Synes ikke Andrè er så veldig ille hvis jeg skal være helt ærlig,men han ødela selvsagt mye for seg selv første uka, synes Mats er MYE verre enn han.

Skrevet

Tror dere Marit og hun andre trekker seg nå?

Det tror ikke jeg, de er alt for feige. Håper Anja går ut, Anja er ufyselig

Skrevet

Ja tror og håper det er Marit, vil ha med Anja videre, liker henne... selvom hun oppførte seg dumt mot Marte og Andrè idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...