Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Må ha ny da den gamle synger på siste vers. Den vi har nå tar 5 eller 6 kg. Jeg vil ha den større da vi er 5 stk i familien. Den bør også være energivennlig. Men hva annet bør jeg se etter? Anonymous poster hash: 30ea8...048
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Vi har kjøpt ny i forbindelse med flytting så har ikke brukt den enda, en Electrolux. For oss var størrelse viktig, denne tar 9 kg. Den kan programeres til å starte et gitt tidspunkt (opp til 24 timer frem i tid), vi kan justere hvor lang tid vasken tar avhengig av hvor skitne klærne er. Vi hadde opprinnelig bestemt oss for en dyrere Samsung maskinen men fikk denne anbefalt av selgeren. Jeg skulle ønske den hadde automatisk dosering, men tapte den diskusjonen. Anonymous poster hash: 01bc7...008
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Har en electrolux som tar 9 kg, er absolutt fornøyd med den. Det er utrolig herlig med stor vaskemaskin. Har tørketrommel som også tar 9 kg. Anonymous poster hash: 7b012...ef6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Har en Samsung som tar 12 kg. Og det er helt nydelig at den tar et tørkestativ i en vask! Anonymous poster hash: 11c9e...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå