Gå til innhold

Dere som har barn med briller


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har akkurat begynt med briller, og jeg trenger noen tips :)

Til vinteren når det snør, hva slags lue vil dere anbefale da? Bruker dere lue med brem, eller er det ikke vits? Vil brillene uansett bli våte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lue med litt brem bruker vi, men brillene blir uansett bløte. Ellers så sender vi med etui og pusseskinn i sekken slik at det er mulig å ta av brillene hvis ønskelig og det er mulig å få dem tørre uten å bruke sandpapiret de kaller papir på skolen.

Vår fikk linser ganske tidlig å det forenkler hverdagen betraktelig mtp briller som dugger, blir bløte, blir ødelagt mm

 

Anonymous poster hash: c0d9b...17a

Skrevet

Vanlig lue. Brillene blir våte uansett.

Skrevet

De fikk linser når de var 8 år! Mye enklere!

 

Anonymous poster hash: 900a6...7b1

Skrevet

Vanlig lue. Blir trøbbel med briller uansett. Dugg osv.

Må bare ha en skinnfille tilgjengelig. De blir snart vant med det :)

Skrevet

Vanlig lue, men brillene er ikke sterkere enn at h*n tar dem av i friminuttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...