Høstduft Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Gutten min har akkurat begynt med briller, og jeg trenger noen tips Til vinteren når det snør, hva slags lue vil dere anbefale da? Bruker dere lue med brem, eller er det ikke vits? Vil brillene uansett bli våte?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Lue med litt brem bruker vi, men brillene blir uansett bløte. Ellers så sender vi med etui og pusseskinn i sekken slik at det er mulig å ta av brillene hvis ønskelig og det er mulig å få dem tørre uten å bruke sandpapiret de kaller papir på skolen. Vår fikk linser ganske tidlig å det forenkler hverdagen betraktelig mtp briller som dugger, blir bløte, blir ødelagt mm Anonymous poster hash: c0d9b...17a
TinaK 1990 Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Vanlig lue. Brillene blir våte uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 De fikk linser når de var 8 år! Mye enklere! Anonymous poster hash: 900a6...7b1
MerraSomGår Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Vanlig lue. Blir trøbbel med briller uansett. Dugg osv. Må bare ha en skinnfille tilgjengelig. De blir snart vant med det
Superdolly Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Vanlig lue, men brillene er ikke sterkere enn at h*n tar dem av i friminuttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå