Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har en toåring som har vært mye syk i høst. Men denne gangen blir jeg ikke helt klok på hva som feiler henne. Hun hadde høy feber forrige lørdag, og søndag, feberfri, men hjemme fra bhg på mandag. Var i bhg på tirsdag, fikk høy feber igjen på kvelden. Hjemme torsdag, i bhg igjen på fredag, men ble ringt etter da hun fikk feber igjen. Hun har vært feberfri siden lørdag, men ekstremt klengete og sutrete. Vil helst bare sitte på fanget hele tiden. Hun er ganske forkjølet, snørrer og hoster. Holdt henne hjemme på mandag, har prøvd å ha henne i bhg i går og i dag, men ble ringt etter begge dagene fordi hun bare sutret og gråt og ikke ville spise noe. Har generelt spist dårlig mens hun har vært syk, men drikker godt. Jeg er så usikker, er det noe å ringe legen for eller er det å være overbeskyttende? Anonymous poster hash: c0a27...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde aldri sendt barnet i bhg så lenge allmenntilstand er dårlig og hun snørrer og hoster, ved å pushe henne tilbake i bhg før hun er frisk nok så forlenger du sykdomsforløpet... Jeg ville tatt en telefon til legen for å fastsette om det er virus eller bakterieinfeksjon, ja, og jeg ville holdt henne hjemme så lenge hun spiser dårlig og viser tydelig at hun ikke har det greit. Anonymous poster hash: 8eb3f...ab5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Hun blir jo aldri frisk om du sender henne i bhg når hun er syk. Var ingen god ide å sende henne i dag når du ble ringt etter i går. Og ja jeg ville tatt henne med til legen. Anonymous poster hash: b57e2...5b2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har en toåring som har vært mye syk i høst. Men denne gangen blir jeg ikke helt klok på hva som feiler henne. Hun hadde høy feber forrige lørdag, og søndag, feberfri, men hjemme fra bhg på mandag. Var i bhg på tirsdag, fikk høy feber igjen på kvelden. Hjemme torsdag, i bhg igjen på fredag, men ble ringt etter da hun fikk feber igjen. Hun har vært feberfri siden lørdag, men ekstremt klengete og sutrete. Vil helst bare sitte på fanget hele tiden. Hun er ganske forkjølet, snørrer og hoster. Holdt henne hjemme på mandag, har prøvd å ha henne i bhg i går og i dag, men ble ringt etter begge dagene fordi hun bare sutret og gråt og ikke ville spise noe. Har generelt spist dårlig mens hun har vært syk, men drikker godt. Jeg er så usikker, er det noe å ringe legen for eller er det å være overbeskyttende? Anonymous poster hash: c0a27...530 Det er ikke å være overbeskyttende. Bestill en time Anonymous poster hash: 07800...9fa
TPK Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Ring legen. Og.la henne få en dag fri etter du må hente henne, hun er jo syk!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Var på mandag jeg ble ringt etter, så var hun hjemme i går, så prøvde vi igjen i dag. Husket feil da jeg skrev hovedinnlegget, dagene går litt i surr gitt. Men hun har fått en fridag etter hver gang hun har bøitt hentet, set får alltid barna mine. Hadde hun ikke vært i fin form om morgenen hadde jeg aldri sendt henne i bhg, men hun har virket helt fin. Har også sagt at de skal ha lav terskel for å ringe siden hun har vært syk, tar meg to minutter fra de ringer til jeg er i bhg og henter henne (er syk selv). Men da ringer jeg legen, takk for innspill Anonymous poster hash: c0a27...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå